G+J poszerza współpracę z Magdaleną Swobodą-Młynarczyk

Wydawnictwo G+J Polska zakończyło stałą współpracę z agencją MG Network. Za całość komunikacji zewnętrznej spółki i jej strategii PR odpowiada od grudnia br. Magdalena Swoboda-Młynarczyk.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Swoboda-Młynarczyk współpracuje z G+J od marca 2007 r. Początkowo zajmowała się działaniami PR dla tytułów „National Geographic Polska” i „Focus” oraz akcji specjalnych, następnie objęła pisma poradnikowe. Od 2009 r. współpracuje ze spółką jako agencja zewnętrzna świadcząc usługi dla pism podróżnych i popularnonaukowych.

Począwszy od 1 grudnia od agencji MG Network Swboda przejęła także zadania związane z PR-em korporacyjnym G+J oraz obsługą pionu pism lusksowych i poradnikowych. W związku z tym Swoboda powołała dedykowany zespół specjalistów PR, w skład którego weszli Wiktoria Sawicka i Radosław Wójcik.

Wydawnictwo G+J podało w komunikacie, że zamierza kontynuować współpracę z agencją MG Network na zasadach projektowych. Pracowała ona dla G+J od kwietnia 2010 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele