G+J zapowiada ekspansję

"Warszawa jest centrum strategicznym i przyczółkiem ekspansji G+J na Wschód" - oświadcza prezes Gruner + Jahr Magdalena Malicka w rozmowie z WirtualneMedia.pl.

Robert Patoleta
Robert Patoleta
Udostępnij artykuł:

Najważniejszym zadaniem czekającym wydawnictwo w bieżącym roku będzie wprowadzenie na rynek nowego magazynu. Drugim ważnym wydarzeniem jest otwarcie w Warszawie siedziby Mario Hustena, nowego Prezesa G+J na Europę Środkową i Południowo-Wschodnią.

Trwają prace nad uruchomieniem nowego planowanego na jesień tytułu wydawnictwa. "Mamy autorski, świetny pomysł. Będzie to kobiecy magazyn z wyższej półki" - zdradza prezes G+J. Konkurować ma z pismami takimi jak "Twój Styl". Pracami zespołu kieruje Iwona Radziszewska, była szefowa kanału dla kobiet - TVN Style (więcej).

Wśród nowych tytułów licencyjnych G+J być może znajdzie się polska edycja znanego lifestyle'owego magazynu "GQ".

Przypomnijmy, że  od lutego 2006 r. Mario Husten  objął nowo utworzone w strukturach G+J stanowisko Prezesa na Europę Środkową i Południowo-Wschodnią. G+J wycofuje się ze Stanów Zjednoczonych i koncentruje działania na obiecujących rynkach w naszej części Europy. "Z Warszawy łatwiej będzie kierować pracami wydawnictwa na przykład na Ukrainie czy w państwach byłej Jugosławii" - przekonuje prezes Malicka.

Na pytanie o rodzime plany odpowiada: "Strategią G+J na bardzo trudnym i konkurencyjnym polskim rynku magazynów, jest stała inwestycja w polepszanie jakości naszych produktów. Dlatego w ciągu ostatnich dwóch lat prawie wszystkie nasze tytułu wprowadziły zmiany w zawartości merytorycznej, jak i w szacie graficznej, odpowiadając na szybko zmieniające się potrzeby rynku i wymagania czytelników."

W samym wydawnictwie od kilku miesięcy ma miejsce duża rotacja pracowników. Magdalena Malicka uważa, że wewnętrzne awanse w G+J są dobrym sygnałem dla rynku i świadczą o tym, że firma daje szansę swoim własnym pracownikom.

G+J Polska jest częścią imperium medialnego Bertelsmann. W Polsce rozpoczęło działalność w 1993 r. Aktualnie wydaje osiem tytułów: "Claudię", "Glamour", "Galę", "Feniksa", "Naj", "Rodziców", "Mieszkanie", "Moje gotowanie", "Focusa", a Wydawnictwo G+J RBA publikuje jeden magazyn - "National Geographic".

Robert Patoleta
Autor artykułu:
Robert Patoleta
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji