Gabriela Kunert dyrektor marketingu w Foodio Concepts

Gabriela Kunert objęła stanowisko szefowej marketingu w Foodio Concepts (założona przez spółkę Helios z Grupy Agora). Z branżą mediów związana jest od kilkunastu lat.

NB
NB
Udostępnij artykuł:

Nowa szefowa marketingu spółki Foodio Conepts będzie odpowiadać za promocję marek restauracji Papa Diego i Van Dog oraz kolejnych konceptów gastronomicznych tworzonych przez firmę.

Do jej zadań będzie należeć planowanie, rozwój i prowadzenie działalności marketingowej marek gastronomicznych, rozwijanych przez spółkę oraz za współpracę z agencjami zewnętrznymi. Do jej obowiązków należy również współtworzenie strategii employer brandingowej i CSR firmy.

- Gabriela Kunert ma duże doświadczenie w marketingu online i digital, czyli obszarach wyjątkowo ważnych z punktu widzenia każdej marki - podkreśla Piotr Grajewski, prezes Foodio Concepts.

Gabriela Kunert jest związana z branżą mediów od kilkunastu lat. Karierę zawodową zaczynała od pracy w Agorze, gdzie kolejno pełniła funkcje redaktora, koordynatora serwisów internetowych oraz kierownika ds. rozwoju produktów internetowych. Odpowiadała m.in. za wszystkie serwisy internetowe związane z czasopismami spółki, wsparcie sprzedaży i projekty specjalne.

Od 2012 r. w ramach własnej działalności prowadziła projekty doradcze i marketingowe dla spółek medialnych, z branży e-commerce i platform współpracy z influencerami, m.in. Polskiego Radia, tygodnika „Polityka”, grupy NEUCA, Lifetube’a, Quarticonu, Blomedii (obecnie Grupa WP) czy Havas Media.

Agora inwestuje w lokale gastronomiczne

Foodio Concepts to firma założona przez spółkę Helios z Grupy Agora, operatora sieci multipleksów oraz jej partnerów biznesowych: Piotra Grajewskiego i Piotra Komóra - managerów z branży restauracyjnej. Do tej pory współtworzyli i zarządzali m.in. warszawskimi restauracjami Blue Cactus, Iguana Lounge i Hard Rock Cafe.

W 2018 roku Foodio Concepts wprowadziło na rynek markę Papa Diego – sieć restauracji z kuchnią meksykańską. Informowaliśmy na bieżąco o uruchomieniu restauracji w Katowicach i Gdańsku, Poznaniu. Kolejne mają zostać uruchomione w 2019 roku w Centrum Praskim Koneser w Warszawie oraz w Galerii Młociny, w łódzkiej Manufakturze, w Galerii Katowickiej oraz w opolskim centrum handlowym Karolinka.

Za wystrój lokali odpowiada stołeczna pracownia architektoniczna KDesign, a koncept marki oraz elementy identyfikacji wizualnej zostały wypracowane wraz z warszawską agencją brandingową Mamastudio.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych