Gadu-Gadu na antenie, Gadu-Gadu na wizji

Gadu-Gadu coraz częściej jest wykorzystywane przez redakcje radiowe i telewizyjne do kontaktu ze słuchaczami i widzami.

gg/rp
gg/rp
Udostępnij artykuł:

Na stronie internetowej Polskiego Komunikatora Internetowego Gadu-Gadu uruchomiono właśnie nowy dział „Numery Specjalne” -

http://www.gadu-gadu.pl/numery-specjalne.html

informujący o numerach GG wykorzystywanych podczas programów.

Specjalne numery Gadu-Gadu, które nawiązują do częstotliwości stacji radiowej albo są łatwe do zapamiętania, coraz częściej są wykorzystywane przez redakcje programów radiowych i telewizyjnych. I tak np. Radio PIN używa do kontaktu ze swoimi słuchaczami numeru GG:102 (częstotliwość Radia PIN to 102 FM) w audycji „Piękni Trzydziestoletni”. Z kolei prowadzący audycję "Woobie Doobie" w Radio TOK FM nadającym m.in. w Warszawie i Poznaniu na częstotliwości 97,7 FM kontaktują się ze słuchaczami za pośrednictwem nr GG:977. Popularna telewizyjna stacja muzyczna MTV Polska czyta na antenie informacje nadsyłane przez telewidzów na nr GG:9090 podczas wieczornego programu „Kontra”. Komunikator jest także wykorzystywany przez Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, która podczas tegorocznej telewizyjnej transmisji z 14. Finału kontaktowała się z telewidzami poprzez nr GG:1414.

Dzięki zastosowaniu komunikatora internetowego, podczas programu radiowego lub telewizyjnego, możliwa jest szybka interaktywna komunikacja pomiędzy dziennikarzem a słuchaczami/widzami. Co więcej, Gadu-Gadu jest traktowane zarówno przez jednych, jak i drugich jako naturalny zamiennik poczty e-mail lub rozmowy telefonicznej. Dziennikarze wykorzystują także statusy opisowe w GG do informowania o porze audycji lub do przekazywania specjalnych wiadomości dla słuchaczy/widzów.

 - Jednym z podstawowych założeń programu Woobie Doobie jest jego interaktywność. Kontakt ze słuchaczem jest dla nas niezwykle ważny. Od ponad roku korzystamy m.in. z czatu na stronie Radia TOK FM, telefonów, sms-ów lub maili – mówi Cezary Łasiczka, prowadzący audycję Woobie Doobie w Radiu TOK FM. - Od grudnia 2005 r. używamy komunikatora Gadu-Gadu. W czasie każdej audycji kontaktuje się z nami ponad 250 osób. Wiemy od razu, jak reagują na program, co im się podoba, co ich bawi. Gadu-Gadu to także dodatkowa szansa, by uczestniczyć w dyskusji, bo często łatwiej jest przesłać wiadomość przez GG niż się dodzwonić. Dzięki temu możemy się świetnie bawić w znacznie większym gronie.

- Gadu-Gadu to już standard komunikacji w polskim internecie – mówi Piotr Pokrzywa, wiceprezes zarządu Gadu-Gadu Sp. z o.o. – Cieszy nas fakt, że zalety GG są częściej doceniane przez redakcje i wykorzystywane przez nie w realizacji programów. W razie możliwości technicznych, numery takie przyznajemy każdej redakcji, która do nas się zgłosi. Będziemy starać się w porozumieniu z prowadzącymi audycje pracować nad rozwiązaniami ułatwiającymi im komunikację ze słuchaczami/widzami.

Zapytania w sprawie dostępności numerów specjalnych redakcje mogą kierować na adres e-mail

pr@gadu-gadu.pl

gg/rp
Autor artykułu:
gg/rp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?