Galaretka Przezroczysta - nowy deser Winiary wsparty kampanią (wideo)

W telewizji i internecie ruszyła kampania promująca nowy produkt w portfolio deserów marki Winiary (Nestlé Polska) - Galaretkę Przezroczystą. Akcję przygotowały firmy Publicis, BiteMe concept i MEC.

km
km
Udostępnij artykuł:
Galaretka Przezroczysta - nowy deser Winiary wsparty kampanią (wideo)

Galaretka Przezroczysta Winiary to winogronowy smak i przezroczysta forma. Można jej używać zarówno jako dodatku do ciast, jak i podawać w formie samodzielnego deseru.

Celem kampanii jest zbudowanie świadomości nowego produktu w ramach kategorii deserów Winiary oraz zaprezentowanie konsumentom możliwości wykorzystania nowości w codziennej kuchni.

Na potrzeby kampanii powstał 30-sekundowy spot emitowany w telewizji (główne stacje o zasięgu ogólnopolskim, m.in. TVN, Polsat, TVP) i w serwisach VOD (Ipla, TVNplayer, Onet, Interia, Wp.pl, Edipresse) oraz krótkie filmiki publikowane na Facebooku, prezentujące pomysły na desery z wykorzystaniem nowej galaretki.

Za przygotowanie spotu reklamowego do telewizji odpowiada agencja Publicis, a filmików do internetu - agencja BiteMe concept. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów