Zmiana wejdzie w życie jesienią tego roku. Marka Westfield zostanie dodane także do dwóch innych europejskich galerii handlowych - Parquesur w Madrycie i Taby Centrum w Sztokholmie
- Za pośrednictwem brandu Westfield nasi partnerzy mogą dotrzeć do dziesiątek milionów europejskich konsumentów, otwierając nowe możliwości w reklamie, marketingu i handlu detalicznym - mówi Caroline Puechoultres, chief customer officer w Unibail-Rodamco-Westfield.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/clear-channel-poland-z-kampania-na-ekranach-w-galerii-mokotow-i-westfield-arkadia ##
Galeria Mokotów od 2000 roku
Galeria Mokotów została otwarta dla klientów w 2000 roku. Na jej terenie (68,227 tys. metrów kwadratowych) mieszczą się 254 sklepy, kino i restauracje.
Unibail-Rodamco-Westfield jest właścicielem i operatorem 84 centrów handlowych, w tym 53 flagowych obiektów w miastach Europy i Stanów Zjednoczonych.

Galeria Mokotów będzie drugą po stołecznej Arkadii galerią handlową z członem Westfield w nazwie. Wspomniana Arkadia przeszła rebranding w 2019 roku.
Westfield posiada w Europie następujące centra handlowe
• Austria – Westfield Donau Zentrum oraz Westfield Shopping City Süd w Wiedniu• Hiszpania –Westfield La Maquinista and Westfield Glories w Barcelonie• Czechy – Westfield Chodov w Pradze• Francja – Westfield Les 4 Temps, Westfield Forum des Halles, Westfield Vélizy 2, Westfield Parly 2, Westfield Carré Sénart oraz Westfield Rosny 2 w regionie Paryża, Westfield Euralille w Lille, Westfield La Part-Dieu w Lyonie• Niemcy – Westfield Hamburg (Development), Westfield CentrO w Oberhausen• Holandia – Westfield Mall of the Netherlands w Hadze• Polska – Westfield Arkadia w Warszawie• Szwecja – Westfield Mall of Scandinavia w Sztokholmie• UK – Westfield London oraz Westfield Stratford City w Londynie











