Gameset dołącza do LTTM, Piotr Bombol dyrektorem zarządzającym

Agencja marketingu gamingowego Gameset i Grupa LTTM (do której należą LifeTube, TalentMedia, Mellon Media) podpisały list intencyjny w sprawie fuzji spółek. Powstałą w jej wyniku agencją będą kierować Paweł Stano (wiceprezes LTTM), Piotr Bombol (managing partner) i Michał Kołodziej (business development partner).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Gameset dołącza do LTTM, Piotr Bombol dyrektorem zarządzającym
Od lewej: Piotr Bombol, Michał Kołodziej, Paweł Stano

W wyniku fuzji powstanie podmiot łączący zespoły działu gamingowego sieci LifeTube i spółki Gameset. Dzięki połączeniu agencji gaming - obok wideo i influencer marketingu - stanie się drugim najważniejszym filarem grupy LTTM.

- Rozważany jest obecnie sposób połączenia poprzez przeniesienie całego majątku spółki Gameset na spółkę LTTM w zamian za udziały LTTM wydawane wspólnikom Gameset. Wyniki transakcji oraz jej szczegóły będziemy mogli podać w kolejnym komunikacie giełdowym - wyjaśnia portalowi  Wirtualnemedia.pl wiceprezes LTTM Paweł Stano.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mediacap-133-75-mln-zl-wplywow-i-10-4-mln-zl-zysku-ebitda-w-ub-r-program-motywacyjny-dla-jeziorskiego ##

Bombol, Stano i Kołodziej w zarządzie Gameset

Nową agencją pokieruje Paweł Stano, wiceprezes LTTM. Do zarządu wejdą też jeden z założycieli Gameset Piotr Bombol (drugim jest Łukasz Turkowski) jako managing partner oraz szef działu gaming w LifeTube Michał Kołodziej, w roli business development partnera.

Łukasz Turkowski pozostaje wspólnikiem Gameset do momentu fuzji dwóch spółek, nie jest zaangażowany operacyjnie.

W ramach oferty gaming marketingu agencja w swoich działaniach skupi się na strategicznej obsłudze marek (od pozycjonowania, do realizacji gamingowych kampanii 360), współpracy ze streamerami, esportowcami i influencerami ze świata gier i technologii, organizacji eventów, turniejów esportowych przy współpracy z reklamodawcami i wprowadzaniu marek nieendemicznych do świata gamingu.

- Nieustannie rośnie liczba graczy, e-sportowców oraz długo oglądanych treści gamingowych, na takich platformach jak YouTube czy Twitch. Dzięki połączeniu z Gameset będziemy mogli w pełni odpowiedzieć na potrzeby naszych Klientów w tym obszarze, rozwijać branżę gamingu i gaming marketingu w Polsce oraz oferować najbardziej profesjonalne kampanie 360 w tym segmenci - komentuje Paweł Stano.

Gameset po dołączeniu do grupy LTTM będzie zrzeszał ponad 265 kanałów o tematyce gamingu, technologii i esportu, w tym ponad 15 kanałów YouTube, które przekroczyły 1 mln subskrypcji.

Grupa LTTM, obejmująca sieci partnerskie LifeTube, TalentMedia, Gamellon, zanotowała w trzecim kwartale 2019 roku 12,8 mln zł przychodów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"