Gap zatrudnia PHD

Dom mediowy PHD wygrał przetarg na globalne planowanie i zakup mediów dla firmy Gap.

km
km
Udostępnij artykuł:

Nie są znane inne agencje, które uczestniczyły w przetargu. Wartość medialnego budżetu sprzedawcy odzieży szacuje się na około 350 milionów dolarów. Zdecydowana większość tej sumy przypada na rynek amerykański (275 mln USD w 2009 r.).

PHD bronił medialnego budżetu Gapa w USA, gdzie obsługuje firmę od 2003 roku, a także w Europie (od 2007 r.).

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?