Garden of Words partnerem PKO Ubezpieczenia w komunikacji PR

Do grona klientów Garden of Words, będącej częścią Garden of Words Group dołączyło PKO Ubezpieczenia – marka należącą do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego. Agencja odpowiada za komunikację i rozwój flagowego programu PKO Ubezpieczenia - Balance Space, wspierającego dobrostan Polaków oraz angażuje się w bieżące działania PR marki.

Artur Roguski
Artur Roguski
Udostępnij artykuł:
Garden of Words partnerem PKO Ubezpieczenia w komunikacji PR
Foto: materiał prasowy

W ramach współpracy agencja jest odpowiedzialna za komunikację medialną programu Balance Space, który PKO Ubezpieczenia rozwija od kilku lat. To inicjatywa poświęcona dobrostanowi psychicznemu i fizycznemu Polaków – z naciskiem na budowanie odporności psychicznej, równowagi między życiem prywatnym, a zawodowym oraz dbałość o siebie w natłoku codziennych obowiązków. Garden of Words wsparło PKO Ubezpieczenia w całościowej realizacji badania i raportu „Dobrostan Polek 2025. Jak dzisiaj czują się kobiety?”, organizacji konferencji prasowej oraz odpowiada za kompleksową obsługę medialną całego projektu.

Garden of Words wspiera również klienta w bieżących działaniach PR, dotyczących pozycjonowania ekspertów oraz promocję inicjatyw wizerunkowych marki. 

– Jest nam ogromnie miło, że możemy wspierać zespół PKO Ubezpieczenia w realizacji projektów skierowanych do kobiet. Od lat angażujemy się w komunikację dedykowaną tej grupie, a temat ich dobrostanu jest nam wyjątkowo bliski. Balance Space to ważny głos w debacie o rzeczywistych potrzebach kobiet w dzisiejszym świecie, który pragniemy głośno i wyraźnie usłyszeć – mówi Iwona Michalczyk, CEO Garden of Words Group.

Po stronie Garden of Words za komunikację PKO Ubezpieczenia odpowiada zespół pod kierunkiem Jadwigi Deręgowskiej, Senior Account Manager – Marta Piszcz, Account Manager i Julia Dudzińska, Account Executive. 
 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele