Akcja spotu telewizyjnego rozgrywa się na wystawnym przyjęciu.Bohaterka, dojrzała atrakcyjna kobieta, zamyślona przechadza sięmiędzy zebranymi gośćmi. Towarzyszy jej głos lektora, który rozumiejej rozterkę. Wie, że chciałaby wyglądać młodziej, że nie ma ochotyna lifting. A po chwili podpowiada jej naturalne rozwiązanie:Garnier stworzył Ultra Lift na Głębokie Zmarszczki, który przywracagęstość skóry w sercu każdej zmarszczki, aby zmniejszyć jejgłębokość - radzi. Jego słowa ewidentnie docierają do bohaterki iwyraźnie poprawiają jej humor.
"W tej kampanii najbardziej zależało nam na uzmysłowieniukobietom, co zyskują dzięki nowemu produktowi Garnier - skutecznenarzędzie, które precyzyjnie wygładza skórę tam, gdzie powstajezmarszczka, dzięki innowacyjnemu połączeniu składników zawartych wnowym kremie Garnier" - powiedziała Agnieszka Wichracka, GroupAccount Director Publicis.

30-sekundowy spot telewizyjny jest emitowany w TVP, TVN,Polsacie, a także w kanałach tematycznych. W październiku ruszareklama prasowa.
Media zaplanował ZenithOptimedia Group.
Kampania - Garnier Ultra Lift na głębokiezmarszczki
Klient: L`Oreal Polska:
Przedstawiciel klienta:Agata Patkowska - Dyrektor Marketingu Garnier-MaybellineDorota Kozłowicz - Senior Brand Manager
Agencja: Publicis
Client Service:Agnieszka Wichracka - Group Account DirectorSylwia Wilska - Account Executive
Produkcja TV:Monika Derda
Kreacja:Bartosz Mularczyk - Art DirectorAlex Boucher - Art. DirectorIrena Jagielak - Copywriter
Dom mediowy: ZenithOptimedia Group
Początek kampanii: 27.08.2007.











