Bajki Tomasza Sakiewicza w weekendowym dodatku „Gazety Polskiej Codziennie”

Od najbliższego weekendu z sobotnio-niedzielnymi wydaniami „Gazety Polskiej Codziennie” (Forum) będzie ukazywał się dodatek magazynowy „Niecodzienna Gazeta Polska”. Zarządza nim Sylwia Krasnodębska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Bajki Tomasza Sakiewicza w weekendowym dodatku „Gazety Polskiej Codziennie”
Sylwia Krasnodębska, fot. Youtube

- Obiecujemy, że ten dodatek, rzeczywiście będzie niecodzienny. Będzie dużo humoru, popkultury, polemik i innego spojrzenia na wydarzenia w Polsce i na świecie. Wspólnym mianownikiem będzie nasza rzetelność - zapowiedziała Sylwia Krasnodębska. - Dodatek tworzyć będzie wspaniały m.in. zespół dziennikarzy „Codziennej”, których nasi czytelnicy będą mogli poznać z nieujawnionej dotąd przez nich strony - zaznaczyła.

W „Niecodziennej Gazecie Polskiej” będą zamieszczane m.in. bajki dla dzieci autorstwa Tomasza Sakiewicza, redaktora naczelnego „Gazety Polskiej” i „Gazety Polskiej Codziennie”, który napisał też kilka książek dziecięcych. W pierwszym wydaniu dodatku pojawią się też m.in. tekst Piotra Łuczuka o „Gwiezdnych wojnach”, polemika Sylwii Krasnodębskiej z Igorem Szczęsnowiczem o nowym filmie z cyklu „Jurassic World”, teksty o piłkarskich mistrzostwach świata i mistykach, którzy działali na rzecz niepodległości oraz pierwszy z serii artykułów na temat zdrowotnym działaniu ziół.

 

Nie podano na razie, ile stron będzie liczył magazyn. Nie zapowiedziano też, że w związku z pojawieniem się tego dodatku wzrośnie cena sobotnio-niedzielnej „Gazety Polskiej Codziennie”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów