Począwszy od 1 marca „Gazeta Polska” ukazuje się w magazynowym formacie, na lepszym papierze, ze zwiększoną liczbą stron, nowymi rubrykami i z nowymi autorami. Doszły też nowe rubryki, poświęcone zdrowiu, dezinformacji i lifestyle'owi. - Idziemy szerzej, nie samą polityką żyje człowiek - mówił dla Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz.
Wprowadzonym zmianom towarzyszy duża kampania reklamowa. Akcja obejmuje telewizję (TVP, TV Republika), internet, punkty sprzedaży Ruchu i Kolportera oraz outdoor m.in. ekrany w pojazdach komunikacji miejskiej (tramwaje, autobusy, SKM), ekrany LED w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Szczecinie, prawie tysiąc billboardów w mniejszych miejscowościach. Działania zaplanowano do końca marca.
Sakiewicz zapowiadał też, że redakcja i wydawnictwo będą obserwowali, jak sprzedaje się powiększony do 100 tys. nakład pisma. - Nie chodzi przecież o to, żeby zalewać rynek produktem, który się nie sprzeda - komentował. Już wiadomo, że te obawy były na wyrost. Pierwszy numer „Gazety Polskiej” sprzedał się całkowicie.

- W wielu kioskach „GP jest niedostępnym rarytasem. Nie mamy jeszcze kompletnych danych z sieci sprzedaży, ale te, które są, wskazują na wysoką sprzedaż - przyznaje w rozmowie z Wirtuanemedia.pl Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny tygodnika. Dodaje też, że nakład pierwszego numeru liczył 100 tys. egzemplarzy. - Myślimy o tym, żeby w związku z zaistniałą sytuacją, od trzeciego numeru powiększyć nakład - informuje Sakiewicz. Szczegółów jednak nie chce podawać.
Na oficjalnym koncie twitterowym, „Gazeta Polska” dziękuje czytelnikom za zaufanie i informuje o wyprzedanym nakładzie.
Drugi numer “Gazety Polskiej” w nowym magazynowym formacie, który ukaże się w środę, 8 marca, zapowiada nowa odsłona oficjalnego spotu tygodnika. Tym razem bierze w nim udział zastępca redaktora naczelnego Katarzyna Gójska-Hejke i publicysta Piotr Lisiewicz (w poprzednim spocie lektorem był Tomasz Sakiewicz).












