Najchętniej czytanym dziennikiem w województwie dolnośląskim została „Gazeta Wyborcza” (Agora). Wskaźnik czytelnictwa tego dziennika względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się o 0,43 pkt. proc. i wyniósł 11,29 proc. Natomiast czytelnictwo będącego liderem rok temu „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) zmniejszyło się o 1,51 pkt. proc. do 10,11 proc. Spadł on na trzecią pozycję.
W województwie lubelskim z drugiego na pierwsze miejsce awansowała „Gazeta Wyborcza”, podczas gdy w tym samym okresie rok wcześniej najchętniej czytany był „Dziennik Wschodni” (Corner Media). „Gazeta Wyborcza” zanotowała spadek wskaźnika czytelnictwa o 1,98 pkt. proc. do 7,55 proc., a „Dziennik Wschodni” w II półroczu br. nie został uwzględniony w badaniu.

Nowym liderem czytelnictwa w województwie łódzkim został „Dziennik Łódzki” (Polskapresse). Wskaźnik czytelnictwa tego dziennika względem analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł o 1,54 pkt. proc. i wyniósł 18,02 proc. Natomiast czytelnictwo będącego liderem rok temu „Expressu Ilustrowanego” (Polskapresse) jednak zmniejszyło się o 0,30 pkt. proc. do 17,41 proc.
Badanie PBC General na zlecenie Polskich Badań Czytelnictwa Sp. z o.o. zrealizował instytut Millward Brown SMG/KRC. Badanie odbyło się za pomocą techniki CAPI w okresie od lipca 2013 do grudnia 2013 roku na losowej próbie 21 043 przypadków oraz od lipca 2014 do grudnia 2014 roku na losowej próbie 19 318 przypadków (dane dla grupy wiekowej 16-59 lat - 15 342 przypadków). Ogólnopolska próba była dobierana z operatu PESEL i realizowana do wyczerpania.Podane liczby to wskaźniki CCS - Czytelnictwo Cyklu Sezonowego.












