"Gazeta Wyborcza" zwiększyła w lutym 2007 roku cennikowe wpływy z reklam do 72,57 mln zł, czyli o 12,4 mln zł wobec analogicznego okresu 2006 – wynika z monitoringu gazet codziennych firmy Expert Monitor.
Na drugie miejsce wróciła "Rzeczpospolita", która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 12,81 mln zł (2,4 mln zł więcej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce przypadło dla ”Faktu – 10,19 mln zł (spadek o prawie 3,7 mln zł).
Tuż za podium uplasował się "Dziennik" (na rynku od kwietnia 2006) - 8,21 mln zł.
Wśród gazet regionalnych najwięcej wpływów z reklam zanotował "Głos Wielkopolski" - wzrost z 3,7 mln rok temu do 5,6 mln zł obecnie. Wszystkie monitorowane gazety codzienne zarobiły w lutym 2007 roku 177 245 785 zł wobec 163 430 603 zł w 2006 roku.
bez autopromocji Rok / MiesiącII.2007Główne medium + wyd. lokalneWpływy [zł]Razem: gazety177 245 785 złGAZETA WYBORCZA72 570 328 złRZECZPOSPOLITA12 815 111 złFAKT10 197 070 złDZIENNIK8 215 400 złSUPER EXPRESS5 686 307 złGŁOS WIELKOPOLSKI5 684 841 złDZIENNIK BAŁTYCKI5 422 616 złMETRO4 024 915 złGAZETA PRAWNA3 886 968 złDZIENNIK POLSKI3 818 922 zł

bez autopromocji Rok / MiesiącII.2006Główne medium + wyd. lokalneWpływy [zł]Razem: gazety163 430 603 złGAZETA WYBORCZA60 102 581 złFAKT13 792 534 złRZECZPOSPOLITA10 397 344 złSUPER EXPRESS6 186 939 złDZIENNIK BAŁTYCKI5 573 087 złMETROPOL3 965 334 złGŁOS WIELKOPOLSKI3 734 119 złDZIENNIK ZACHODNI3 666 192 złDZIENNIK POLSKI3 467 100 złGAZETA PRAWNA3 358 906 zł
dane cennikowe, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor
Podsumowanie wpływów reklamowych w lutym 2007 roku:











