Z danych Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że cennikowe przychody reklamowe „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) od stycznia do czerwca br. były o 31,3 proc. niższe niż rok wcześniej, a „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) - o 30,2 proc. „Gazeta Wyborcza” (Agora) zarobiła z reklam mniej o 9,7 proc., „Super Express” (Murator) - o 6,6 proc., a Rzeczpospolita” (Presspublica) - o 1,4 proc.
Z drugiej strony wpływy reklamowe „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) wzrosły w skali roku aż o 39,7 proc., co wynika zapewne z większego zainteresowania marketerów tym tytułem i jego sprzedaży związanego z Euro 2012. Bezpłatne „Echa Miasta” (Polskapresse) zarobiło z reklam więcej o 17,1 proc., „Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) - o 8,4 proc., „Polska" (Polskapresse) - o 4,5 proc., a darmowe „Metro” (Agora) - o 2,9 proc.












