Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości postawiła na Personal PR

Agencja Personal PR rozpoczęła współpracę z Gdańską Fundacją Przedsiębiorczości przy organizacji cyklicznych spotkań networkingowych odbywających się w ramach międzynarodowego projektu Creative Cities. W zakresie zadań agencji są również działania media relations przeprowadzane dla tych wydarzeń.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W ramach nawiązanej współpracy agencja Personal PR będzie odpowiedzialna za przygotowanie tematów poszczególnych spotkań networkingowych. Zajmie się pozyskaniem prelegentów oraz prowadzeniem wydarzeń.

Personal PR odpowiadać będzie za prowadzenie działań komunikacyjnych związanych z wydarzeniami.

Umowa została podpisana na 6 miesięcy.

Celem prowadzonego przez Gdańską Fundację Przedsiębiorczości projektu Creative Cities jest stworzenie oraz systematyczny rozwój klastra branż kreatywnych na terenie Metropolii Gdańskiej. Klaster ma inicjować współpracę sektora MMSP, uczelni wyższych, administracji publicznej oraz instytucji badawczych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+