Premierowe odcinki 33. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 22.40, w okresie od 6 września do 29 listopada br. Obejrzało je średnio 685 tys. osób, co zapewniło stacji 10,35 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 13,31 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16,70 proc. wśród kobiet mieszkających w miastach w wieku od 25 do 49 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 778 tys. widzów. Wyemitowany został 20 września, a gościli w nim Małgorzata Kożuchowska i Krzysztof Skórzyński.

W porównaniu do emitowanej rok temu 31. serii, widownia „Kuby Wojewódzkiego” spadła o 62 tys. osób, ale delikatnie wzrosły rynkowe udziały produkcji. Program pokazany rok temu oglądało średnio 747 tys. osób, a udział TVN wynosił wtedy 9,89 proc. w 4+, 11,91 proc. w 16-49 oraz 10,49 proc. w 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/przez-atlantyk-tvn-program-sezon-azja-express-3-uczestnicy,7169743153936513a ##
TVN w paśmie nadawania „Kuby Wojewódzkiego” (wtorek między 22.42 a 23.44) miał 9,72 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Stacja zajęła pierwsze miejsce na tle konkurentów. Wiceliderem w tym czasie jest kanał TVN24, który miał 6,51 proc. Trzecie miejsce należało do TVP Info (5,60 proc.), a czwarte - do TVP2 (4,98 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i wśród kobiet mieszkających w miastach w wieku od 25 do 49 lat TVN był bezkonkurencyjnym liderem.











