63 proc. post-millenialsów lubi reklamy niosące wartości

Najmłodsi konsumenci (tzw. post-millenialsów, pokolenia Z) oczekują personalizacji od wszystkich produktów i usług w ich otoczeniu. 63 proc. przyznaje zaś, że lubi reklamy, które niosą jakieś wartości - wynika z raportu Criteo.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
63 proc. post-millenialsów lubi reklamy niosące wartości
Fot. Pixabay

Generacja Z (post-millenialsi) to pokolenie ludzi urodzonych po roku 1995. W Polsce jego liczba szacowana jest na około 9 milionów (ok. 23,5 proc. populacji kraju). Firma Criteo zbadała kluczowe nawykli zakupowe tego pokolenia.

Raport pokazuje, że kluczowymi wartościami dla "zetek", jeśli chodzi o robienie zakupów, są spersonalizowane doświadczenia, unikatowość i autentyczność marek, a także ładne zaaranżowanie sklepów. Ponad połowa ankietowanych twierdzi, że strony internetowe oraz aplikacje mają większy wpływ na proces zakupu niż reklamy internetowe czy telewizyjne.

Z urządzeń mobilnych Generacja Z korzysta znacznie intensywniej niż starsze pokolenia - ponad 11 godzin tygodniowo, nie wliczając w to czasu pracy czy wysyłania mejli. Na konsumpcję treści (filmy, muzyka, podcasty) w internecie, najmłodsi konsumenci poświęcają z kolei ok 22 godzin tygodniowo.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/millenialsi-jako-pracownicy-zaufanie-do-biznesu-raport-deloitte ##

Pokolenie Z wydaje dużo zarówno w sieci jak i w sklepach stacjonarnych, zwłaszcza na sprzęt elektroniczny – średnio 220 dolary online i 169  w sklepach stacjonarnych (dane za pierwsze sześć miesięcy br.)."Zetki" lubią zakupy w fizycznych sklepach. Choć 77 proc. preferuje zakupy online, to 80 proc., jeśli tylko ma czas, chętnie wybiera się do sklepu stacjonarnego.

Badanie Criteo wskazuje, że coraz bardziej prawdopodobne w przypadku Generacji Z staje się, że sklepy online będą im bardziej służyć do poszukiwań niż faktycznych zakupów produktów. 34 proc. badanych najpierw szuka towaru w sieci, a kupuje do w sklepie stacjonarnym. 23 proc. postępuje odwrotnie - ogląda produkt w fizycznym sklepie, a zakupu dokonuje w internecie.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mlodzi-chetnie-zakladaja-wlasne-firmy-motywuje-ich-potrzeba-bycia-niezaleznym-oraz-chec-zysku ##

Raport Gen Z poddał badaniu 940 przedstawicieli pokolenia Z na całym świecie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów