W Generali firmy mogą ubezpieczyć cyber ryzyka

Generali Polska wprowadza CyberRED - ubezpieczenie ryzyk związanych z naruszeniem cyberbezpieczeństwa. Produkt skierowany jest do przedsiębiorców.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
W Generali firmy mogą ubezpieczyć cyber ryzyka

W ramach produktu CyberRED przedsiębiorca może liczyć na różne benefity. Jeśli np. w wyniku cyberataku, klient będzie zmuszony do czasowego zaprzestania prowadzenia działalności, Generali Polska pokryje zarówno straty wynikające z utraty zysku w czasie przestoju, jak i związane z nim zwiększone koszty operacyjne.

Właściciel firmy może liczyć także na zwrot różnego rodzaju kosztów własnych poniesionych w związku z incydentem, jak m.in. kary administracyjne (np. wynikające z przepisów RODO), koszty pomocy prawnej czy wynagrodzenie agencji PR. Dodatkowo, w przypadku roszczeń, Generali Polska wypłaci również odszkodowanie za wyrządzone przez klienta szkody.

Generali Polska w ramach ubezpieczenia CyberRED oferuje wybór spośród 10 sekcji, które składają się na kompleksową cyberochronę.

Firma oferuje również dostęp do Security Operations Center (SOC), gdzie specjaliści na infolinii dostępnej 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, zajmują się przyjmowaniem zgłoszeń i analizą incydentów. Dzięki temu, klient o każdej porze może zweryfikować czy jego firma padła ofiarą cyberataku, a także uzyskać rekomendacje dotyczące dalszych działań. Z kolei ekspercki zespół Cyber Security Incident Response (CSIR) pomaga usunąć skutki incydentu, zajmuje się koordynacją działań, reaguje na incydenty zarówno zdalnie, jak i na miejscu ich wystąpienia, pomaga we wdrożeniu środków zaradczych, a w razie konieczności zajmuje się również analizą śledczą artefaktów cyfrowych oraz przygotowaniem materiałów dowodowych na potrzeby procesu sądowego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech