George Clooney dostaje kosza – nowa reklama i platforma Nespresso

W najnowszej reklamie Nespresso doGeorge"a Clooneya dołącza Matt Damon

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Warszawa, listopad 2013 r. – Nespresso, we współpracy z firmą Google, uruchamia nową odsłonę swojego kanału w serwisie YouTube. Innowacyjnej zmianie towarzyszy premiera najnowszej reklamy telewizyjnej z serii „What Else” pod hasłem „Przyjemność nie może być kompromisem” - z George’m Clooneyem oraz Mattem Damonem.

„Partnerstwo z Google nie jest podyktowane tylko i wyłącznie nową kampanią reklamową w telewizji” – wyjaśnia Jean-Marc Duvoisin, Dyrektor Generalny Nestlé Nespresso S.A. „To kolejny krok w realizacji naszej strategii, który ma umożliwić miłośnikom kawy podróż do świata Nespresso dzięki nowoczesnej platformie cyfrowej, oferującej użytkownikom indywidualne treści i doświadczenia”.

Nowy telewizyjny spot z Clooneyem jest częścią cyfrowego kanału, na którym odbiorcy mogą odkryć nieznane filmy przedstawiające aktora w roli członka niedawno powołanego Zespołu Doradców ds. Zrównoważonego Rozwoju Nespresso. Te nigdy wcześniej niepublikowane materiały wideo pokazują działania firmy na rzecz zrównoważonego rozwoju. Wraz z innymi klipami filmowymi można je oglądać na unowocześnionym kanale marki w serwisie YouTube pod adresem: www.youtube.com/nespresso. Jego wygląd i funkcjonalności zostały zmienione, by zapewnić członkom klubu Nespresso i internautom łatwiejszy dostęp do publikowanych materiałów, wygodę korzystania z serwisu oraz przejrzystość treści.

Matt Brittin, Wiceprezes Google Northern Europe odpowiedzialny za współpracę z Nestlé, powiedział: “Firma Nespresso to prekursor naszego programu Brand Partner Program dla marek, które działają i tworzą materiały tak, by w pełni wykorzystać możliwości swoich kanałów YouTube. Nespresso to globalna marka z gronem wyjątkowych konsumentów, z którymi współpracujemy, aby stworzyć multimedialne materiały nowej generacji. Przygotujcie się więc na wiele niespodzianek”.

W najnowszej reklamie z cyklu „What Else” odbiorcy zobaczą wieloletniego ambasadora marki Nespresso - George’a Clooneya. W serii humorystycznych scenek po raz pierwszy dołącza do niego Matt Damon - aktor i scenarzysta, zdobywca Oskara, prywatnie przyjaciel Clooneya. Podczas pracy przy najnowszym spocie dla Nespresso Damon powiedział: "Uwielbiam produkty i kawę Nespresso, ponadto również bardzo lubię George"a Clooneya".

W nowej reklamie Nespresso, wyreżyserowanej przez wielokrotnie nagradzanego Granta Heslova,George Clooney dostaje kosza od atrakcyjnej kobiety, która woli delektować się kawą Nespresso niż… nim. Główny przekaz reklamy mówi o tym, że filiżanka kawy Nespresso jest chwilą osobistej przyjemności, która nie może być kompromisem – nic nie powinno jej zakłócić ani ograniczać. Kampania reklamowa zadebiutowała w Polsce 15 listopada, będzie trwać do 22 grudnia. Została przygotowana przez IPG Group (Lowe Paris), za zakup mediów odpowiada agencja mediowa MEC.

***

Informacja o Nestlé Nespresso S.A.

Nestlé Nespresso S.A. jest pionierem i liderem rynku najwyższej jakości porcjowanej kawy premium. Spółka Nespresso z siedzibą w Lozannie, Szwajcaria, obecna jest w ponad 60 krajach i zatrudnia  ponad 8000 pracowników. W 2012 roku spółka zarządzała globalną siecią sprzedaży detalicznej liczącą ponad 300 butików. Więcej informacji pod adresem: www.nespresso.com/mediacenter.

* * * Dodatkowe informacje dostępne są: W butiku Nespresso - Warszawa, ul. Nowy Świat 47 godziny otwarcia: poniedziałek – piątek 10.00-19.00, sobota 10.00-17.00,

pod numerem bezpłatnej całodobowej Infolinii 800 51 52 53,

na stronie www: www.nespresso.com/pl

na oficjalnym profilu marki w serwisie Facebook: www.facebook.com/Nespresso

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"