George Clooney w drugiej polskiej reklamie Nespresso (wideo)

19 marca do emisji w polskiej telewizji trafi nowa reklama Nespresso z udziałem George’a Clooneya. Przygotowały ją agencja IPG Group (Lowe Paris) i dom mediowy MEC Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowym spocie Nespresso u boku George’a Clooneya występuje kobieta, która na lotnisku omyłkowo zamiast swojego bagażu zabrała jego walizkę z kawą Decaffeinato Intenso, podczas gdy Clooney wziął jej walizkę z kawą Volluto. Oboje spotykają się więc ponownie, żeby wymienić się bagażami. Taki przekaz ma podkreślać, że Nespresso jest dostępne w 16 wersjach.

Od 19 marca spot będzie pokazywany w polskich kanałach telewizyjnych - ogólnodostępnych i tematycznych. Planowaniem i zakupem czasu antenowego wspólnie z Nespresso Polska zajął się dom mediowy MEC Polska. To druga reklama Nespresso w polskiej telewizji - poprzednia, też z George’em Clooneyem, była emitowana jesienią ub.r. (obejrzyj ten spot).

Nowa reklama została wymyślona i przygotowana przez agencję IPG Group (Lowe Paris). Przy realizacji spotu pracował znany reżyser, producent i scenarzysta Grantem Heslov.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji