Get More Social z Funk’n’Soul na Facebooku i w Pinterest

Agencja Get More Social podjęła współpracę z marką odzieżową Funk’n’Soul. Będzie odpowiadała za komunikację firmy na Facebooku oraz w serwisie Pinterest.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Działania Get More Social będą obejmowały budowanie społeczności wokół brandu, angażowanie fanów, m.in. poprzez przedstawianie najnowszych trendów, inspiracji modowych, nietypową prezentację asortymentu oraz wykorzystanie elementów crowdsourcingu do zbierania opinii o produktach firmy, również w ramach aplikacji.

Za projekt odpowiada Norbert Piotrowski. Klient wybrał firmę na podstawie rekomendacji.

Funk’n’Soul to miejska marka odzieżowa o wyrazistym stylu. Odzież firmy Funk’n’Soul jest sprzedawana w e-shopie, a także w sklepach detalicznych na terenie całej Polski oraz w państwach Europy Środkowej.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online