GetHero odświeżyło swój wizerunek, wprowadzając nowy logotyp i key visual. W nowej identyfikacji wizualnej "agencja podkreśla swoją stabilną sytuację oraz nieprzerwany rozwój", jak podkreślono w komunikacie.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/gethero-wyniki-finansowe-w-2018-roku ##
W nowym logo główny znak - maskę herosa - zastąpił hashtag, nawiązujący do profilu działalności firmy.

Na górze: nowy logotyp GetHero, na dole poprzednia wersja
- Nieprzypadkowo hashtag umiejscowiony został w słowie “hero”. W ten sposób podkreślamy istotną rolę bohatera marki, którym w obecnych czasach niewątpliwie jest influencer. Elementem łączącym stare i nowe logo jest wyróżnienie litery “H” oraz żółty kolor. Na bazie symbolu opracowaliśmy także systemowy key visual oraz szereg różnych materiałów, umożliwiających dalsze tworzenie spójnych grafik, podkreślających unikalny charakter marki i budujących jej świadomość wśród odbiorców - tłumaczy Magdalena Fudali, Co-Founder, projektant graficzny w NUO Studio, które odpowiada za opracowanie koncepcji nowej identyfikacji wizualnej GetHero.











