Getin Bank – praktycznie. Rusza nowa kampania kredytów gotówkowych.

Getin Bank rozpoczyna kolejną kampanię, wpisującą się w nową strategię i filozofię banku. Po zaprezentowaniu nowego konta GETIN UP, Bank stawia na promocję kredytów gotówkowych. Komunikacja, nawiązująca do hasła „Getin Bank – praktycznie” wystartuje 18 lutego i potrwa do 24 marca. Będzie obecna przede wszystkim w telewizji, gdzie pojawią się 3 wersje 15-sekundowych spotów. Kampania zaprezentuje praktyczne, wygodne dla Klientów ułatwienia, które Bank wprowadził w procesie przyznawania kredytów gotówkowych. Pierwsza część akcji promować będzie ofertę „kredyt na PIT” (możliwość uzyskania kredytu nawet do 150 000 zł bez zaświadczeń o zarobkach), druga zaś - dotyczy kredytu z darmowym ubezpieczeniem od utraty pracy. Za kreację odpowiada agencja Bardzo. Media zaplanował i kupił dom mediowy MediaVest, zaś za wsparcie PR odpowiada agencja Rc2.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

„W kampanii kredytu gotówkowego, kolejnej po koncie osobistym, konsekwentnie rozwijamy myśl „Praktycznie”. Dobra bankowość powinna być prosta, użyteczna i przyjazna. Udowadniamy, że każdy produkt bankowy, także kredyt gotówkowy, można zaprojektować tak, by posiadał takie cechy.  W najnowszej komunikacji pokażemy dwa ciekawe dla Klientów benefity kredytu Getin Banku. Pierwszy to odpowiedź na potrzebę sprowadzenia do minimum bankowych formalności - oferta „kredyt na PIT” to możliwość uzyskania kredytu nawet do 150 000 zł bez zaświadczeń o zarobkach. Wystarczy, że Klient przyniesie do Banku tegoroczny PIT. Druga część kampanii dotyczy kredytu z darmowym ubezpieczeniem od utraty pracy - stawiamy na bezpieczeństwo i proponujemy Klientowi rozwiązanie, które chroni go nawet w przypadku trudności” – mówi Natalia Załęcka, Dyrektor Marketingu Getin Banku.

Na kampanię składają się trzy 15-sekundowe spoty, które w okresie od 18 lutego do 23 marca będą sukcesywnie wprowadzane do telewizji. Plan mediowy obejmuje główne stacje TV oraz kanały tematyczne. Dodatkowym wsparciem kampanii w TV będą: witryny w oddziałach, Internet, ulotki i plakaty w oddziałach oraz mailingi.

Wizualizacja kampanii utrzymana jest już w całości w stylistyce nowej identyfikacji Banku. Za kreację odpowiada agencja Bardzo. Media zaplanował i kupił dom mediowy MediaVest, natomiast za wsparcie PR odpowiedzialna jest agencja Rc2.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"