Getin Bank prowadził przetarg na planowanie i zakup mediów od wiosny br. Uczestniczyły w nim cztery domy mediowe: OMD, Universal McCann, Zenith i Spark Foundry (dawny MediaVest). Z tą ostatnią agencją bank współpracował blisko 10 lat.
Przetarg wygrał należący do Grupy OMD dom mediowy OMD Optimum Media zarządzany przez Annę Podskarbi. Firmy rozpoczną współpracę we wrześniu br. Agencja zajmie się nie tylko planowaniem i zakupem mediów, ale też m.in. strategią mediową.
O wyborze OMD zdecydowały strategia mediowa, zaplecze badawcze agencji oraz konkurencyjne koszty zakupu mediów. Procedury przetargowe koordynowała firma audytorska Media Strategy.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/getin-noble-bank-kredyt-konsumencki-kara-za-zla-reklame ##
W jednej ze swoich niedawnych kampanii Getin Bank promował konto „Na dobry początek”.












