Getin Bank stawia na Getin Up - nowa identyfikacja i kampania

Getin Bank wprowadza nową identyfikację wizualną, mającą odzwierciedlać zmiany w jego strategii i ofercie. Wspiera to kampania reklamowa, przygotowana przez firmy Bardzo, MediaVest i Rc2, w której prezentowany jest rachunek oszczędnościowy Getin Up.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Getin Bank stawia na Getin Up - nowa identyfikacja i kampania

W ramach swojej nowej strategii Getin Bank chce mocniej rywalizować w segmencie rachunków osobistych. - Zaprojektowaliśmy zmiany, zarówno na poziomie produktów, jak i obsługi, które stanowią esencję najlepszych rozwiązań technologicznych, ale jednocześnie wyróżnią się na rynku prostotą i funkcjonalnością - przekonuje Maciej Szczechura, członek zarządu Getin Noble Banku.

Wdrażanie nowej strategii rozpoczęło się pod koniec ub.r., kiedy bank uruchomił nowy system bankowości internetowej oraz powiązany z nim rachunek oszczędnościowy Getin Up, który ma być flagowym produktem Getin Banku. Na przełomie stycznia i lutego otwarte zostaną pierwsze placówki banku o wyższym od obecnego standardzie. W dalszym okresie ten standard zostanie wprowadzony we wszystkich oddziałach.

grafika

Jednocześnie Getin Bank wprowadza nową identyfikację wizualną, której najważniejszą częścią jest nowy logotyp. Składa się on z zielonej strzałki oraz nazwy banku. - Logo zachęca do działania, sprawdzania, porównywania z konkurencją. Chcemy, żeby każdy do nas przyszedł i nas sprawdził. Wróciliśmy do źródła: znaczenia słów Get in - wejdź, przekonaj się - opisuje Natalia Załęcka, dyrektor marketingu Getin Banku. - Nowe logo będzie od tego momentu wykorzystywane w całej komunikacji banku. Stopniowo, wraz z pojawianiem się nowych oddziałów, zastąpi też wizualizację sieci placówek - zapowiada Maciej Szczechura.

grafika

Nowy wizerunek banku i konto Getin Up będą promowane w startującej właśnie kampanii reklamowej. Reklamy podkreślają zalety tego rachunku: możliwość wykonywania przelewów bez znajomości numeru konta adresata, np. przy użyciu Facebooka, maila i SMS-a, płatności zbliżeniowe telefonem, dostępność karty Display Card MasterCard umożliwiającej kontrolę wydatków oraz załatwienie formalności za klienta, który chce przenieść konto do Getin Banku. Ponadto w kampanii promowana jest lokata.

grafika

Akcja reklamowa od 14 stycznia jest prowadzona w prasie (niestandardowe, duże formaty w dziennikach, tygodnikach opinii i pismach rozrywkowych), internecie (m.in. portale horyzontalne) oraz na outdoorze (backlighty i citylighty w 10 największych miastach, tablice w metrze warszawskim), natomiast 18 stycznia rozpocznie się w telewizji (60-, 30- i 10-sekundowe spoty). Działania potrwają cztery tygodnie. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, media zaplanował i kupił dom mediowy MediaVest, a za aktywności public relations odpowiedzialna jest agencja Rc2.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Gazeta Wyborcza" opisała leki szefa BBN. Minister zapowiada postępowanie

"Gazeta Wyborcza" opisała leki szefa BBN. Minister zapowiada postępowanie

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera