„Pierwsze miejsce Getin Banku to kolejne potwierdzenie, że z powodzeniem realizujemy strategię budowy banku uniwersalnego i przyjaznego Klientom. W ciągu zaledwie 8 lat Getin Bank z sukcesami przeszedł drogę od banku regionalnego do instytucji zajmującej czołowe miejsce na polskim rynku finansowym – do banku w pełni uniwersalnego, oferującego Klientom szeroką gamę produktów i usług” – komentuje Przemysław Guberow, Dyrektor Zarządzający Obszarem Zarządzania Produktu Getin Noble Bank.
Getin Bank od dawna zajmuje najwyższe miejsca w kluczowych rankingach m.in. depozytów, kredytów gotówkowych, kredytów samochodowych czy kart kredytowych. Zdolność do stałego oferowania wysokiej jakości produktów i usług bankowych to cecha, która przyczyniła się do zdobycia tytułu najbardziej uniwersalnego banku. Analitycy poszukiwali instytucji, która po II kwartale 2012 r. oferowała swoim Klientom produkty o najbardziej atrakcyjnych parametrach. Końcowy ranking był efektem kilku mniejszych zestawień przygotowywanych co miesiąc dla każdego z kluczowych produktów bankowych.

Więcej szczegółów na temat rankingu Comperia.pl znajduje się pod adresem:











