Gigantyczny mural powstał na magazynie Tymbarku

Na ścianie nowo wybudowanego magazynu logistycznego przy zakładzie marki Tymbark w Tymbarku (woj. małopolskie) powstał mural o powierzchni 3150 m². To jeden z największych murali w Polsce. W jego stworzenie zaangażowało się 11 artystów, a prace trwały 60 dni.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Gigantyczny mural powstał na magazynie Tymbarku

Mural nawiązuje do głęboko zakorzenionych tradycji oraz DNA marki Tymbark (Grupa Maspex) przedstawiając najważniejsze symbole z nią związane – jabłka, jabłonie i sady, które od zawsze stanowiły serce działalności zakładu. Na kompozycji znalazły się również charakterystyczne elementy krajobrazu - tymbarskiej fary, rynku, szkoły oraz siedziby gminy, co dodatkowo podkreśla jego lokalny charakter i związek miejscowością. 

Jednym z głównych elementów jest bocian, który od 1998 roku zamieszkuje teren zakładu Tymbark, gdzie zbudował swoje gniazdo. Bocian stał się symbolem tradycji, przyrody i przywiązania do tego miejsca, podobnie jak marka Tymbark, która od początku swojej działalności jest blisko natury i lokalnej społeczności.

grafika

Pozytywny symbol Tymbarku

Mural, widoczny z pobliskich dróg, wkomponowuje się w lokalny krajobraz i idealnie łączy z widokiem masywu Łopienia należącym do Beskidu Wyspowego.

– Mamy nadzieję, że mural będzie pozytywnym symbolem marki Tymbark oraz zakładu i wzbogaci przestrzeń o dodatkowy element podkreślający jego historię, lokalność i związek z naturą – mówi Włodzimierz Zieliński, dyrektor zakładu Tymbark.

Autorem projektu jest Dawid Celek, a za realizację odpowiadała agencja Wallart, specjalizująca się w wielkoformatowych muralach artystycznych. Prace trwały dwa miesiące, w trakcie których 11 artystów stworzyło tę kompozycję. 

Mural można podziwiać z drogi przy zakładzie marki Tymbark, na ścianie nowego magazynu logistycznego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style