Globalny budżet reklamowy Surf dla BBH

Unilever przekazał cały globalny budżet reklamowy marki proszku doprania Surf w ręce agencji Bartle Bogle Hegarty (BBH).

km
km
Udostępnij artykuł:

Agencja od 2003 roku obsługiwała budżet marki w Europie iAmeryce Łacińskiej. Teraz dojdą do nich Filipiny, Wietnam, RPA orazTurcja, gdzie wcześniej za budżet reklamowy odpowiedzialna byłaagencja Lowe.

"To był bardzo trudny wybór i chciałbym podziękować agencji Loweza ciężką pracę przy Surf. Jednocześnie jestem podekscytowanyperspektywą współpracy z BBH" - stwierdził Keith Weed, wiceprezesoddziału Laundry, Homecare and Hygiene w Unilever.

Budżet Surf będzie koordynowany z londyńskiego biura BBH wpołączeniu z regionalnymi biurami w Singapurze i Sao Paulo oraz wewspółpracy z agencją The Hardy Boys z RPA.

Z kolei Lowe nadal będzie odpowiadać za budżety reklamowe wieluinnych należących do koncernu marek, m.in. Cif, Domestos, Clear,Rexona, Knorr i Magnum.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"