Michael Chrisment jest marketerem z wieloletnim doświadczeniem - przed objęciem stanowiska w Nestle, związany był z Kraft Foods i Mondelez International, gdzie odpowiadał za obszar digital marketingu. Doświadczenie zdobywał także w agencjach TBWA i OgilvyOne. Ze szwajcarskim koncernem Nestle związany był przez 4 lata, gdzie zarządzał działem marketingu zintegrowanego na poziomie globalnym.
Chrisment odszedł do francuskiej spółki mediowej Konbini, specjalizującej się w informacjach o popkulturze dla millenialsów. W firmie będzie odpowiedzialny za zintegrowane działania marketingowe wszystkich oddziałów grupy Konbini - w Paryżu, Londynie, Nowym Jorku, Lagos i Meksyku.
Michael Chrisment w krytycznym tonie odniósł się po swoim odejściu z Nestle do współczesnego świata marketingu i reklamy. - Coś w reklamie się zepsuło i nie możemy robić jej tak jak wcześniej - powiedział w rozmowie z serwisem The Drum.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/michal-nowosielski-agencje-sieciowe-zamiast-skupic-sie-na-dobrych-reklamach-stawiaja-na-social-media-i-e-commerce ##
Marketer przyznał także, że producenci dóbr w czasach social mediów muszą coraz bardziej zabiegać o uwagę odbiorców. - Klienci mają coraz większą kontrolę nad własną konsumpcją. Marki muszą więc bardziej to szanować oraz angażować konsumenta, zwłaszcza młodszego, i przestać zaśmiecać ich kanały social media czystymi przekazami reklamowymi - powiedział Michael Chrisment.











