Globalny szef marki Puma odchodzi z powodu reorganizacji marketingu

Puma, producent odzieży i obuwia sportowego ogłosiła, że w ramach restrukturyzacji przenosi swoją organizację marketingową z Bostonu do Niemiec. W związku z tym z firmą postanowił rozstać się globalny szef marki Puma, ​​Adam Petrick.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Puma ogłosiła, że dział zarządzania marką i działań marketingowych zostanie przeniesiony z Bostonu do siedziby firmy w Herzogenaurach w Bawarii w Niemczech. Zmiana wchodzi w życie 1 lipca br.

W ramach przejścia Puma ogłosiła, że ​​Adam Petrick, globalny dyrektor ds. marki firmy, postanowił nie przeprowadzać się do Niemiec i odchodzi z firmy po ponad 20 latach. Petrick zajmował to stanowisko przez około półtora roku. Z końcem tego roku odejdzie z firmy.

Dyrektor generalny Pumy, Arne Freundt, powiedział, że to właśnie marka leży u podstaw sukcesu firmy. - Puma ma szansę pełniej wykorzystać i rozwinąć potencjał swojej marki - powiedział cytowany w wydanym komunikacie Freundt, który kieruje Pumą od listopada, po odejściu byłego dyrektora generalnego Bjørna Guldena (przeszedł do adidasa).

Według Freundta przeniesienie działu marketingu do centrali w Niemczech "zapewni spójność marki i przyspieszy podejmowanie decyzji w celu dalszego wzmocnienia marki Puma, a także sprawi, że jeszcze bardziej firma skupi się na kliencie". - Dzięki nowej konfiguracji będziemy mogli prowadzić bardziej skuteczne kampanie, aby jeszcze bardziej umocnić naszą markę w umysłach naszych konsumentów - powiedział Freundt.

W pierwszym kwartale roku fiskalnego 2023 sprzedaż Pumy wzrosła o 14,4procc. do około 2,4 miliarda dolarów. Przychody w tym kwartale spadły w Ameryce Północnej z powodu wysokiego poziomu zapasów wśród hurtowych partnerów Pumy, ale wzrost w innych regionach zrekompensował te straty.

Kiedy Petrick ustąpi, Richard Teyssier będzie kierował globalnym marketingiem firmy jako globalna marka i dyrektor marketingu od 1 lipca. Teyssier dołączył do Pumy w 2010 roku i wcześniej pełnił funkcję dyrektora generalnego na rynek francuski do 2021 roku, kiedy to przejął odpowiedzialność za Europę Środkową, Francję, Wielką Brytanię i Irlandię oraz Europę Południową i Północną.  Teyssier będzie nadal przewodzić firmie w regionie europejskim, dopóki nie zostanie ogłoszony jego następca.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online