GM zamraża budżet reklamowy

General Motors zamroził sumę 2,1 miliarda dolarów, która miałazostać przeznaczona na globalne wydatki medialne.

km - źródło: Marketing Week
km - źródło: Marketing Week
Udostępnij artykuł:

Amerykański koncern motoryzacyjny, który w związku zgospodarczym kryzysem wszędzie szuka oszczędności, nie wykluczyłrównież cięć etatów marketingowych - informuje serwis MarketingWeek.

GM zawiesił wszystkie medialne wydatki na nowe kampanie. Niedotyczy to uruchomionych i już zaplanowanych kampanii.

Firma ostrzegła, że w pierwszej połowie przyszłego roku stracipłynność finansową jeśli warunki rynkowe się nie poprawią. Każdegomiesiąca koncern potrzebuje co najmniej 11 miliardów dolarów tylkona zapłacenie rachunków.

Za oceanem GM zaoszczędzi około 5 miliardów dolarów na cięciuwydatków, produkcji oraz promocjach. Decyzja o zamrożeniu wydatkówmedialnych w Europie ma przynieść podobne oszczędności.

km - źródło: Marketing Week
Autor artykułu:
km - źródło: Marketing Week
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+