Pozostając w klimacie imprezy, Desperados rozszerza jej znaczenie, tak by każdy mógł odnaleźć to co pasuje mu najbardziej - dobrą zabawę, spontaniczność i możliwość wyrażenia siebie. Impreza w klipie reklamowym może odbywać się na klubowym parkecie, domu, czy nawet na trawniku z kosiarką w rękach.
- W dzisiejszym świecie, pełnym nakazów i ograniczeń, razem z Desperadosem zachęcamy by dać sobie prawo do bycia sobą, imprezować we własnym stylu i podążać wybraną drogą. Nasz nowy spot to manifest indywidualności i wolności wyboru – podkreśla Anna Owczarska, senior brand manager marki.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tidal-premium-do-wygrania-konkurs-desperados ##
Reklamę Desperadosa można teraz oglądać we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych oraz w Internecie.

Za działania ATL odpowiedzialna jest agencja Lvov, realizacją spotu zajął się dom produkcyjny Opus Film. Komunikację digital i w mediach społecznościowych dla marki Desperados prowadzi agencja Digital Kingdom. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.











