"Go for more" w dziecięcej kampanii reklamowej CCC (wideo)

Ruszył kolejny etap wiosennej kampanii reklamowej firmy obuwniczej CCC pod hasłem "Go for more", w którym promowana jest oferta obuwia dla dzieci. W działaniach została wykorzystana fotograficzna sesja dziecięca.

km
km
Udostępnij artykuł:
"Go for more" w dziecięcej kampanii reklamowej CCC (wideo)

Wiosenną ofertę obuwia dla dzieci CCC prezentuje telewizyjny spot, który przez 5 tygodni będzie emitowany na antenach TVN, Polsatu, w kobiecych kanałach tematycznych i programach dla dzieci.

Dopełnieniem komunikacji jest kontynuacja akcji "365 dni zabawy na podwórku" (#PlayEveryDayWithCCC) na dedykowanej platformie dla rodziców i dzieci CCC Kids & Young. Znajduje się na niej wiele atrakcji zachęcających rodziców do aktywnego spędzania czasu z dziećmi na świeżym powietrzu. Ruszył tam też konkurs, w którym zadaniem jest dodanie zdjęcia swojego dziecka podczas zabaw. Codziennie do wygrania jest bon na dowolne, dziecięce buty z CCC. Akcja potrwa do 24 maja br., z możliwością przedłużenia.

Ponadto podstrona została rozbudowana o sekcję "Mapa miejsc przyjaznych dzieciom", gdzie rodzice, tworząc galerię zabaw, mogą oznaczać miejsca na mapie, które ich zdaniem sprzyjają wspólnym zabawom na dworze.

Działania w sieci CCC Kids & Young realizowane są na czterech rynkach (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry). Dodatkowo wspierane są kampanią internetową, działaniami i konkursami na Facebooku, YouTube i dedykowanym Instagramie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"