Startująca kampania reklamowej, oparta o platformę "Żyjmy sportem!”, zachęca konsumentów do wznowienia aktywności fizycznej po wakacjach. Bohaterami spotu są dzieci w wieku szkolnym, które szykują się do zajęć z wychowania fizycznego. Na chwilę przed ich rozpoczęciem bawią się smartfonami, by później postawić na zabawę i ruch. Reklamę kończy hasło "Widzimy się w szkole".
Kampania obejmuje, oprócz spotu (emitowanego w pierwszej odsłonie w internecie, w kolejnej - w telewizji), aktywności w kanałach BTL ze szczególnym uwzględnieniem działań wspierających sprzedaż w sklepach stacjonarnych GO Sport. Komunikację uzupełniają reklamy online.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada RL Media. Agencja Change Serviceplan odpowiada za stworzenie idei kreatywnej, opracowanie i ujednolicenie komunikacji we wszystkich kanałach, w tym w punktach sprzedaży. Treści wideo przygotowała Media Ready (także należąca do Group One).

Go Sport należy do francuskiej grupy kapitałowej o tej samej nazwie. Posiada ponad 500 sklepów sportowych, zlokalizowanych w pięciu krajach (Francja, Belgia, Polska, Arabia Saudyjska oraz Zjednoczone Emiraty Arabskie). Go Sport oferuje odzież, obuwie oraz sprzęt sportowy spośród wielu dyscyplin.











