21. sezon reality show „Gogglebox. Przed telewizorem” był emitowany na antenie TTV w poniedziałki o godz. 22.00 między 26 sierpnia a 25 listopada br. W tym czasie program gromadził przed telewizorami średnio 334 tys. widzów, co przełożyło się na rynkowy udział stacji TTV na poziomie 3,94 proc. wśród wszystkich widzów, 6,18 proc. w przedziale wiekowym 16-49 i 5,73 proc. w grupie 20-54 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Spośród wszystkich odcinków tego sezonu największą oglądalnością cieszyło się wydanie z 23 września. Wówczas „Gogglebox. Przed telewizorem” obejrzało średnio 417 tys. osób. Najmniej widzów, bo 263 tys. przyciągnął epizod z 4 listopada.
Stacja TTV trzecia na podium w grupie komercyjnej
Stacja TTV w porze emisji programu „Gogglebox. Przed telewizorem” była trzecią najchętniej wybieraną stacją wśród widzów z grupy komercyjnej 16-49, ustępując miejsca Polsatowi, będącemu liderem zestawienia oraz stacji TVN. Biorąc pod uwagę wszystkich widzów, TTV zajęło ósmą pozycję w telewizyjnym rynku.

Czytaj także: Zmarła uczestniczka „Gogglebox”
Format „Gogglebox. Przed telewizorem” zadebiutował na antenie TTV jesienią 2014 roku. To polski odpowiednik brytyjskiego oryginału pod tym samym tytułem, emitowanego w Channel 4. Reality show pokazuje reakcje bohaterów programu podczas oglądania telewizji. Do najbardziej rozpoznawalnych uczestników programu należą m.in. Sylwia Bomba, Agnieszka Kotońska, Mariusz Kozak czy Mateusz “Big Boy” Borkowski.












