„Gogglebox 11” hitem TTV. Reality-show wiceliderem rynku w 16-49

Jesienne odcinki reality-show „Gogglebox. Przed telewizorem” ogląda średnio 609 tys. widzów, o 93 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. - Tak olbrzymi sukces tego programu wynika z udanej adaptacji brytyjskiego formatu, która była możliwa dzięki prawdziwym i wyrazistym uczestnikom - mówi nam Lidia Kazen, dyrektor programowa TTV.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Gogglebox 11” hitem TTV. Reality-show wiceliderem rynku w 16-49
fot. TTV

Jedenasty sezon reality-show „Gogglebox. Przed telewizorem” na antenie TTV oglądać można w poniedziałki o godz. 22.00, począwszy od 2 września br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków programu wyniosła 609 tys. osób, co przełożyło się na 6,09 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,94 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sedzia-anna-maria-wesolowska-ttv-opinie-ogladalnosc,7170842878166657a ##

Największą popularnością cieszył się odcinek cyklu z 2 września br. Przyciągnął on uwagę 780 tys. osób.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ttv-nadawca-spolka-stavka-wyniki-finansowe-w-2018-roku-przychody-o-polowe-w-gore-16-2-mln-zl-zysku,7170857395308161a ##

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. format zyskał 93 tys. widzów. Dziewiątą serię „Gogglebox. Przed telewizorem” po trzech odcinkach śledziło 516 tys. osób, co przełożyło się na 5,02 proc. udziału w grupie 4+ i 8,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

grafika

TTV w paśmie emisji programu zajmuje czwarte miejsce w całym rynku telewizyjnym. Z kolei w grupie 16-49 stacja jest wiceliderem.

- To jest fantastyczna sytuacja mieć na antenie jedenasty sezon programu, który na początku wywoływał uśmieszki pełne politowania, a dziś prowokuje tylko do dobrej zabawy przed telewizorem. Tak olbrzymi sukces tego programu wynika z udanej adaptacji brytyjskiego formatu, która była możliwa dzięki prawdziwym i wyrazistym uczestnikom, którzy w naturalny sposób komentują to co widzą w telewizji - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Lidia Kazen, dyrektor programowa TTV.

grafika

Widzowie „Gogglebox. Przed telewizorem” śledzą reakcje bohaterów programu podczas oglądania przez nich wybranych audycji telewizyjnych. W reality-show pojawiają się małżeństwa, rodzice z dziećmi, przyjaciele czy ludzie żyjącym w nieformalnych związkach. Każdy odcinek poświęcony jest telewizyjnym programom z poprzedniego tygodnia.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"