Golden Drum 2017: Grand Prix dla FCB Warsaw i Grey Group Poland, nagrodzone też Walk, 2012 i Isobar Poland

Na tegorocznym festiwalu reklamowym Golden Drum dwa Grand Prix otrzymała agencja FCB Warsaw za projekt „Smart bell”, a jedno - Grey Group Poland za „Największy chór bożonarodzeniowy”. Nagrodzono też agencje Walk, 2012 i Isobar Poland.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Golden Drum 2017: Grand Prix dla FCB Warsaw i Grey Group Poland, nagrodzone też Walk, 2012 i Isobar Poland
fot. Shutterstock.com

Za projekt „Smart bell” FCB Warsaw otrzymała Grand Prix w kategoriach Radio i Innowacyjność.

W ramach projektu, zrealizowanego dla Axa Polska, przygotowano dzwonek rowerowy, który dzięki technologii RDS emituje sygnał ostrzegawczy przez głośniki pobliskich samochodów, by zwrócić uwagę kierowców na zbliżającego się rowerzystę. Pierwszy raz dzwonek zaprezentowano w drugiej połowie kwietnia br. na targach Warsaw Bike Show.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dyrektorki-kreatywne-fcb-warsaw-smart-bell-wymagal-od-nas-wyjscia-poza-swoje-kompetencje ##

W kategorii Good Cause obejmującej akcje społeczne Grey Group Poland dostała Grand Prix za „Największy chór bożonarodzeniowy” dla Caritas Polska. Na potrzeby akcji przygotowano specjalną wersję kolędy opowiadającą o bardzo trudniej sytuacji rodzin w Syrii. Wspierało to organizowany przez Caritas program „Rodzina rodzinie”, w ramach którego polskie rodziny obejmują długoterminową opieką rodziny mieszkające w Aleppo w Syrii i w Libanie.

Za „Największy chór bożonarodzeniowy” Grey Group Poland otrzymała też złoto w kategorii Wykorzystanie potencjału lokalnego oraz srebro w kategorii Eventy.

Ponadto Grey Group Poland przyznano srebro w kategorii Branded content i rozrywka za reklamę katologu IKEA, w której pokazano codzienne życie pary wychowującej małe dziecko i czekającej na narodziny drugiego.

W kategorii Direct złoto otrzymała agencja Walk za projekt „Niewidzialni” dla Fundacji Kapucyńskiej. W ramach akcji wydano książkę, w której litery są widoczne tylko przy niskiej temperaturze.

Dwa srebra - w kategoriach Public relations i Inicjatywa aktywująca - przyznano Agencji 2012 za „Godzina jazdy na wózku” dla Akademii „Auto Świat”. Akcja ta miała zwrócić uwagę na to, co powinno być najważniejsze w szkoleniu kierowców, czyli na naukę odpowiedzialności za kierownicę

Srebro dostała też Isobar Poland za projekt „Pojednanie” dla Film Forum związany z filmem „Wołyń”. Bohaterami akcji był polsko-ukraińskie pary.

W tegorocznej edycji Golden Drum agencje z Polski uzyskały 24 nominacje.

Z kolei w konkursie Young Drummers Competition, w którym rywalizują młode teamy agencji reklamowych, wygrali Michał Orlikowski i Bartosz Chlebowicz (Artegence) z projektem „See The Full Picture”, drugie miejsce zajęli Damian Kitowski i Michał Oleksów z „Culture Overload” oraz Kaja Dobrzańska i Adriana Hochmańska z „Hard to pronounce. Easy to love”.

W konkursie głównym na festiwalu Golden Drum statuetkę Złota Sieć dla najlepszej agencji sieciowej otrzymała McCann WorldGroup, Złotą Różę dla agencji roku - McCann WorldGroup Italy, a Złotego Smoka dla najlepszej agencji niezależnej - rosyjska Voskhod.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Burger Drwala wraca. Jest nowa wersja kanapki

Burger Drwala wraca. Jest nowa wersja kanapki

Superauto.pl sponsorem reprezentacji Polski w biathlonie

Superauto.pl sponsorem reprezentacji Polski w biathlonie

Lavazza i Jannik Sinner przedłużają współpracę. "Dla mnie Lavazza to przede wszystkim rodzina"

Lavazza i Jannik Sinner przedłużają współpracę. "Dla mnie Lavazza to przede wszystkim rodzina"

T-Mobile Polska przyciąga nowych klientów. Zysk w górę

T-Mobile Polska przyciąga nowych klientów. Zysk w górę

Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie nigdy nie było tak proste – poznaj najnowsze możliwości AI
Materiał reklamowy

Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie nigdy nie było tak proste – poznaj najnowsze możliwości AI

Młodzieżowe Słowo Roku 2025. W finale "brainrot", "67", "skibidi"

Młodzieżowe Słowo Roku 2025. W finale "brainrot", "67", "skibidi"