GoldenSubmarine pracuje dla marki BIC

BIC, marka długopisów i artykułów piśmienniczych, uruchomiła swoje polskie kanały Instagram i Facebook. Pełną obsługą profili zajmie się agencja GoldenSubmarine.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
GoldenSubmarine pracuje dla marki BIC

Firma BIC jest dziś obecna w ponad 160 krajach i oferuje szerokie portfolio produktów codziennego użytku. Do ich promowania w polskich social mediach marka zaprosiła, po rozstrzygnięciu przetargu, agencję GoldenSubmarine.  

W ramach umowy, GoldenSubmarine wesprze BIC w uruchomieniu i pełnej obsłudze oficjalnych kanałów marki na platformach Meta. Właśnie na Facebooku i Instagramie pojawiły się kanały “BIC Inspiruje”, gdzie odbiorcy będą mogli odkrywać kolorowy i kreatywny świat produktów francuskiej marki.  

GoldenSubmarine odpowiada za pomysł, strategię, tworzenie contentu, w tym wideo, prowadzenie współprac influencerskich czy moderację profilu. Zajmie się też wdrożeniem globalnej platformy komunikacyjnej “Go make WOW” dla produktów BIC Kids. Do zadań agencji należy też obsługa budżetu mediowego.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"