Do trwającego od kwietnia przetargu zgłosiło się 11 agencji. PGE jednak odmówiło nam podania nazw ich wszystkich.
Biuro prasowe spółki przekazało nam jedynie, że do współpracy wybrano agencje GoldenSubmarine i Publicis.
Współpraca z nimi obejmie produkcję i kreację materiałów reklamowych, wizerunkowych oraz promocyjnych.Będą zajmowały się realizacją kampanii reklamowych oraz bieżących projektów marketingowych w obszarze offline i online. Do ich zadań należeć będzie m.in. przygotowywanie koncepcji w zakresie kreacji wizerunku marki, przy zachowaniu spójności w obrębie systemu identyfikacji wizualnej oraz formatu kreatywnego marki, szukając jednocześnie indywidualnych rozwiązań wyróżniających markę na rynku.
GoldenSubmarine i Publicis odpowiedzialne będą za kreację, strategię i realizację (produkcję) kampanii reklamowych w tym: produkcje spotów telewizyjnych, radiowych, layoutów prasowych, kreacji do Internetu oraz wszelkich innych materiałów reklamowych.

Ich zadaniem będzie stała i bieżąca współpraca również przy projektach w okresie pozakampanijnym czyli przez cały okres trwania umowy, czyli przez dwa lata.
Cała komunikacja marketingowa będzie realizowana w oparciu o nową strategię marki, którą Grupa PGE ogłosiła w październiku 2021 roku, i hasło „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie".
Ostatnio obsługą reklamową PGE zajmowały się agencje reklamowe Publicis i Fabryka Komunikacji Społecznej, które wygrały przetarg spółki na początku 2021 roku.











