GoldenSubmarine z obsługą Tchibo w social mediach

Agencja GoldenSubmarine wygrała przetarg na stałą obsługę profili marki Tchibo i budowę strategii jej obecności w mediach społecznościowych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Założeniem przetargu, którego szczegółów firma nie ujawnia było znalezienie najlepszego partnera strategicznego, który zapewni Tchibo i jej subbrandom najlepszą w swojej klasie obsługę w mediach społecznościowych. Firma informuje, że o zwycięstwie GoldenSubmarine zdecydowała m.in. solidna i długofalowa strategia, dobry podział kanałów social mediowych pod kątem publikowanej treści i grupy docelowej, a także kreatywne i nowoczesne podejście do kreacji. Agencja zajmie się kompleksową komunikacją wraz z tworzeniem dedykowanych kreacji i treści zarówno obszaru związanego z produktami kawowymi, jak i kawiarni, sklepów online i offline z odzieżą oraz artykułami do domu.Fundamentem długotrwałej współpracy GoldenSubmarine i Tchibo będą warsztaty, podczas których od nowa zostanie zbudowana strategia komunikacji. Kolejny etap to opracowanie nowego języka wizualnego, na bazie którego co miesiąc powstaną kreacje na wszystkie obsługiwane profile Tchibo – Facebook, Instagram, TikTok.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+