GONG z obsługą strategiczno-kreatywną marki Johnson & Johnson

Agencja kreatywna GONG jest odpowiedzialna za wprowadzenie na rynek nowej marki w portfolio Johnson & Johnson - soczewek akcentujących 1-DAY ACUVUE® DEFINE®.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Działania agencji obejmują swoim zakresem stworzenie nowej kategorii produktowej (soczewki akcentujące) na polskim rynku, strategię wprowadzenia marki 1-DAY ACUVUE® DEFINE® oraz obsługę kreatywną w mediach 360 st.

Obecnie kończy się pierwszy etap kampanii, obejmujący działania B2B, PR oraz komunikacji digital (B2C). Ambasadorem kampanii został m.in. fotograf Marcin Tyszka.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"