Goodyear HydraGrip - kampania marketingowa

Wiosną na rynku pojawiła się nowa opona Goodyear HydraGrip, która otrzyma silne wsparcie marketingowe w postaci zintegrowanej kampanii reklamowej i działań z zakresu public relations

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wprowadzeniu na rynek nowej opony Goodyear HydraGrip towarzyszyła niestandardowa kampania public relations, wykorzystująca event marketing i działania media relations. W zakresie public relations Grupę Goodyear wspomaga agencja BCMFD media communications.

Prezentacji nowej opony Goodyear HydraGrip towarzyszył pokaz mody w awangardowym miejscu stolicy - Fabryce Trzciny. Było to prekursorskie przedsięwzięcie w branży motoryzacyjnej. Po raz pierwszy producent opon przedstawił mediom oraz gościom ze świata kultury i biznesu, nowy produkt w formie wydarzenia artystycznego.

Celem zaplanowanych działań jest dotarcie do konsumentów z informacją o produkcie poprzez media specjalizujące się w tematyce motoryzacyjnej. Zadaniem agencji było również kreowanie wizerunku marki w środowiskach opiniotwórczych poprzez media propagujące nowe trendy i modę. W ten niestandardowy sposób wzmocniony został przekaz reklamowy, co ma zaowocować wzrostem świadomości Top Of Mind wśród konsumentów.

Dla opony Goodyear HydraGrip przygotowano również kampanię reklamową w telewizji i prasie. "Odpowiednio dobrane tytuły prasowe mają być efektywną drogą dotarcia do klientów kupujących opony tej klasy" - podkreśla Dominika Kraśko, dyrektor marketingu Grupy Goodyear Polska.

Nowa opona letnia Goodyear będzie miała silne wsparcie merchandisingowe. Klienci, którzy kupią komplet opon Goodyear HydraGrip otrzymają kurtkę przeciwdeszczową, zaś w serwisach opon pojawią się nowe stojaki na opony, plakaty i ulotki. "Zastosujemy też środki z arsenału ambient media, m.in. reklamy w stadninach koni " - mówi Dominika Kraśko. Podobnie jak w pozostałych krajach Europy opona Goodyear HydraGrip zadebiutowała na polskim rynku wiosną.

Goodyear HydraGrip została opracowana specjalnie do jazdy po mokrych nawierzchniach. Dzięki zastosowaniu technologii DynamicDrainTRED opona ma rewelacyjne osiągi w hamowaniu na mokrej nawierzchni i doskonałe parametry na suchej drodze. Konstrukcja HydraGrip odpowiada warunkom klimatycznym panującym na naszym kontynencie oraz preferencjom klientów przykładających szczególną wagę do bezpieczeństwa podczas jazdy. Ponad 70% kierowców w Europie chce zakładać do swoich samochodów opony bardzo dobrze zachowujące się na mokrych nawierzchniach. Opona Goodyear HydraGrip ustanawia nowe standardy w segmencie ogumienia letniego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu