Nowe logo Google Chrome nieznacznie różni się od poprzedniego, funkcjonującego jeszcze od 2014 roku. Zmiany zostały szczegółowo opisane na Twitterze przez Elvina Hu, projektanta Chrome.
Przede wszystkim z logo przeglądarki usunięte zostały cienie, nieznacznie zmieniono proporcje oraz rozjaśniono kolory. Barwy zostały zachowane - wciąż są to niebieska, czerwona, zielona i żółta. Najbardziej w oczy rzuca się większy niż dotychczas niebieski okrąg w środku znaku.

Jak wyjaśnia Elvin Hu, do loga wprowadzony został bardzo subtelny gradient, który ma łagodzić nieprzyjemne wibracje kolorów. Zaobserwowano je przy umieszczeniu obok siebie niektórych odcieni zieleni i czerwieni.
Co ważne, nowe logo Chrome będzie wyglądało nieco inaczej w zależności od systemu operacyjnego. Przykładowo w Windowsie 10 i 11 wygląd ikony jest bardziej stopniowany, w macOS logo jest bardziej trójwymiarowe, a w Chrome OS postawiono na jaśniejsze barwy bez gradientów.


Nowe logo Google Chrome pojawiło się już w Chrome Canary w wersji nightly dla deweloperów. Na poszczególne urządzenia odświeżone ikony mają trafić w przeciągu kilku miesięcy, ale oficjalne daty nie są znane.











