Google najbardziej angażującą marką

Google znalazło się na czele rankingu najbardziej angażujących marek w Wielkiej Brytanii.

km / km / km
km / km / km
Udostępnij artykuł:

Ranking został oparty na badaniu przeprowadzonym przez globalną agencję badawczą Hall & Partners przy użyciu jej nowego narzędzia o nazwie Engager. Za jego pomocą przeanalizowano w jaki sposób ludzie nawiązują kontakt z markami oraz w jaki sposób myślą o nich, zarówno świadomie jak i podświadomie.

Pierwsza dziesiątka rankingu przedstawia się następująco:

1. Google 2. Cadbury 3. Amazon 4. BBC 5. Facebook 6. Marks & Spencer 7. Sony 8. Microsoft 9. The Olympics 10. Dove.

km / km / km
Autor artykułu:
km / km / km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+