Gordo uruchamia dział badawczy na czele z Martą Marchlewską

Agencja reklamowa Gordo powołała dział Gordo LAB wyspecjalizowany w badaniach marketingowych. Będzie on realizować badania, testy i service design. Nową strukturą kieruje Marta Marchlewska, wcześniej pracująca m.in. w L'Oréal Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Gordo uruchamia dział badawczy na czele z Martą Marchlewską

Gordo LAB skupi się na analizie zachowań konsumentów oraz mechanizmów, które nimi kierują. Nowy dział w swojej ofercie będzie miał wiele rozwiązań, m.in. zajmie się psychografią konsumenta, badaniami jego satysfakcji, trendów rynkowych, testami produktowymi i ocenami opakowań. Gordo LAB oprócz prowadzenia własnych badań, specjalizuje się również w analizie danych, które już posiada klient.

- Celem Gordo LAB na najbliższe lata jest również rozwój badań związanych z service designem - zapowiada Piotr Wójcicki, business development director w agencji Gordo. - Chcemy naszą ofertą zainteresować startupowców, a także firmy, które już działają w sektorze usług, ale chcą dokonać ich optymalizacji - dodaje.

Działem zarządza Marta Marchlewska na stanowisku research directora. Marchlewska jest badaczką z 5-letnim doświadczeniem. Brała udział w licznych projektach związanych z analizą danych sondażowych. Doświadczenie zdobywała m.in. w: L'Oréal Polska, Wojskowym Instytucie Medycyny Lotniczej, Centrum Badań nad Uprzedzeniami Uniwersytetu Warszawskiego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu