Na rynek wszedł bezalkoholowy gin Gordon’s

Pod koniec lipca na sklepowych półkach pojawił się nowy Gordon’s 0.0%, czyli bezalkoholowa wersja marki ginu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Na rynek wszedł bezalkoholowy gin Gordon’s

Produkt jest skierowany do osób, które nie piją alkoholu lub ograniczają jego spożycie, jednak nadal chcą cieszyć się smakiem jałowcowego trunku.

Ekspercki zespół ds. innowacji Gordon’s (Diageo) odpowiada za stworzenie wersji tego ginu bez alkoholu. Do jego produkcji wykorzystuje się te same, wyselekcjonowane składniki roślinne, które są używane w Gordon's London Dry. Są one pojedynczo zanurzane w wodzie, podgrzewane i destylowane, a następnie mieszane ze sobą tak, aby uchwycić esencję Gordon's w bezalkoholowej alternatywie.

Produkt trafił w pierwszej kolejności do sklepów Żabka, pojawi się też niebawem w sklepach Biedronka.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji