„Gorzka? Wręcz przeciwnie” w kampanii Żołądkowej Gorzkiej

Rozpoczęła się kampania reklamująca nowy smak wódki Żołądkowa Gorzka (Stock Polska). Za kreację odpowiada agencja McCann Worldgroup.

jj
jj
Udostępnij artykuł:
„Gorzka? Wręcz przeciwnie” w kampanii Żołądkowej Gorzkiej

Kampania „Gorzka? Wręcz Przeciwnie” nawiązuje bezpośrednio do nazwy wódki, co podkreślić ma wprowadzenie na rynek jej odmiany, o smaku czarnej wiśni. Producent po raz pierwszy zdecydował się ujawnić tajemnicę receptury, opartej na połączeniu gorzkiej pomarańczy, karmelu i ziół.

grafika

Działania rozpoczęły się w połowie lutego, i będą powadzone w miejscu sprzedaży. Nie podano daty ich zakończenia. Za koncept kreatywny kampanii odpowiada McCann Worldgroup.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Bielik dostępny w aplikacji InPost. Rafał Brzoska zapowiada tajemniczą "rewolucję"

Bielik dostępny w aplikacji InPost. Rafał Brzoska zapowiada tajemniczą "rewolucję"

Kuba Adamus managerem w zespole Labcon

Kuba Adamus managerem w zespole Labcon

TVP podała ekipę na igrzyska. Przemysław Babiarz w studiu, skoki skomentuje Rudziński

TVP podała ekipę na igrzyska. Przemysław Babiarz w studiu, skoki skomentuje Rudziński

Post o aborcji i marketingu viralem na LinkedIn. Ale to fejk

Post o aborcji i marketingu viralem na LinkedIn. Ale to fejk

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Koniec aplikacji Messenger na komputery

Koniec aplikacji Messenger na komputery