Gość

Streaming wygra też w sporcie. Paweł Wilkowicz o pracy w Viaplay i nie tylko

Streaming wygra też w sporcie. Paweł Wilkowicz o pracy w Viaplay i nie tylko

Imperium lifestyle'u. Prezes Burdy: W mediach nie wytrzymasz długo, jeśli traktujesz je jak zwykłą pracę

Imperium lifestyle'u. Prezes Burdy: W mediach nie wytrzymasz długo, jeśli traktujesz je jak zwykłą pracę

"Caryca" reklamy kinowej: Reklama w przerwie filmu w kinie to świetny pomysł [WYWIAD]

"Caryca" reklamy kinowej: Reklama w przerwie filmu w kinie to świetny pomysł [WYWIAD]

„Nie widzę już sensu w robieniu biznesu dla samego zarabiania”. Brzoska i Mensah o kulisach spotkania z Obamą

„Nie widzę już sensu w robieniu biznesu dla samego zarabiania”. Brzoska i Mensah o kulisach spotkania z Obamą

„Myślałem, że będzie prościej, ale ta firma stanęła na parę lat”. Prezes o Polska Press, Orlenie i przyszłości

„Myślałem, że będzie prościej, ale ta firma stanęła na parę lat”. Prezes o Polska Press, Orlenie i przyszłości

Wojciech Kuśpik z PTWP: Nie lubię farmazoniarzy. Liczy się działanie, a nie opowiadanie

Wojciech Kuśpik z PTWP: Nie lubię farmazoniarzy. Liczy się działanie, a nie opowiadanie

"Dziś każdy chce mieć podcast, bo to modne, ale ludzie nie zdają sobie sprawy, ile to roboty" [WYWIAD]

"Dziś każdy chce mieć podcast, bo to modne, ale ludzie nie zdają sobie sprawy, ile to roboty" [WYWIAD]

Jawny Lublin walczy o prawdę w życiu publicznym. Tak pracuje się w lokalnych mediach

Jawny Lublin walczy o prawdę w życiu publicznym. Tak pracuje się w lokalnych mediach

Szefowa GroupM o roli danych, AI i innowacjach w marketingu. "Branża jest w newralgicznym momencie"

Szefowa GroupM o roli danych, AI i innowacjach w marketingu. "Branża jest w newralgicznym momencie"

Człowiek-Pająk. Szef SpidersWeb.pl: Dziennikarze traktowali nas jak totalne głąby. A teraz?

Człowiek-Pająk. Szef SpidersWeb.pl: Dziennikarze traktowali nas jak totalne głąby. A teraz?

Pierwszy wywiad Piotra Żaka. „Ludzie muszą wiedzieć, kto zarządza Polsatem i co myślę”

Pierwszy wywiad Piotra Żaka. „Ludzie muszą wiedzieć, kto zarządza Polsatem i co myślę”

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Kamila Ceran: Opiniotwórcze radio mówione to misja w czystej formie
Dorota Gawryluk: W pracy dziennikarza rzetelność i neutralność to podstawa
Dorota Gawryluk: W pracy dziennikarza rzetelność i neutralność to podstawa
Jacek Karnowski: Po roku „W Sieci” osiągnęliśmy założone cele z naddatkiem
Adam Fijałkowski: Internet zastąpi cyfryzację radia
Adam Fijałkowski: Internet zastąpi cyfryzację radia
Stopklatka TV ruszy już w lutym. “Tworzymy stację dla 38 milionów Polaków”
Wojciech Fusek: "Gazeta Wyborcza" jest medium niezależnym i z własnym zdaniem
Wojciech Fusek: "Gazeta Wyborcza" jest medium niezależnym i z własnym zdaniem
Witold Kempa: Przyszłość rynku reklamowego to połączenie światów online i offline
Witold Kempa: Przyszłość rynku reklamowego to połączenie światów online i offline
Andrzej Siezieniewski: Cyfryzacja to najważniejszy projekt Polskiego Radia
Janusz Żebrowski: W tym roku słabsze wyniki K2, z powodu straty Oktawave
Janusz Żebrowski: W tym roku słabsze wyniki K2, z powodu straty Oktawave
Jacek Świderski: Na rynku portali horyzontalnych konsolidacja jest nieunikniona
Adrian Kawecki: Rynek reklamowy trendami wyprzedza to, co dzieje się w gospodarce
Adrian Kawecki: Rynek reklamowy trendami wyprzedza to, co dzieje się w gospodarce
Wojciech Cejrowski: Lemingi też oglądają "Boso"
Wojciech Cejrowski: Lemingi też oglądają "Boso"
Piotr Fromowitz: Niekiedy hity dopiero z czasem stają się hitami
Agnieszka Romaszewska-Guzy: Wszystkie media są upolitycznione
Reklama usług finansowych będzie w przyszłości kontekstowa
Szef MDI: Łazarewicz wykorzystuje wszystko do zaatakowania nas
Dobrzyński: całe portfolio Discovery w HD do końca 2014 r.
Dobrzyński: całe portfolio Discovery w HD do końca 2014 r.
Schymalla: O losie „Kawy czy herbaty?” przesądziły decyzje telewizyjnych prominentów
Piano Media: Płatny kontent zawsze będzie zwiększał przychody, rośnie liczba subskrybentów
Agata Młynarska: Warto jest ryzykować i tworzyć nowe programy
Grzegorz Kita: Marketerzy powinni zrozumieć, że sport to marketingowy „gotowiec”
Ewa Wanat: Radio RDC stawia na muzykę i publicystykę
Markus Tellenbach: Dla rozwoju telewizji najważniejsza jest jakość kontentu
Agnieszka Szulim: Widzowie potrzebują także prostszych treści
Natalia Hatalska: Coraz większy potencjał reklamowy blogosfery
Natalia Hatalska: Coraz większy potencjał reklamowy blogosfery
Prezes T-Mobile: Operator komórkowy musi wyróżnić się czymś więcej niż ceną
Edward Miszczak: Niektóre stacje kopiują nasze programy
Paweł Suchocki: Przyszłość należy do marketingu rekomendacji
Michał Pol: Sport ma potencjał i może dużo zyskać na rozwoju technologicznym
Agnieszka Książek: Polacy wciąż zbyt mało wiedzą o ubezpieczeniach
Prezes Oknoplastu: Warto inwestować w sponsoring znanych drużyn piłkarskich
Czesław Lang: Tour de Pologne to realizacja mojej wielkiej pasji