Gość

Streaming wygra też w sporcie. Paweł Wilkowicz o pracy w Viaplay i nie tylko

Streaming wygra też w sporcie. Paweł Wilkowicz o pracy w Viaplay i nie tylko

Imperium lifestyle'u. Prezes Burdy: W mediach nie wytrzymasz długo, jeśli traktujesz je jak zwykłą pracę

Imperium lifestyle'u. Prezes Burdy: W mediach nie wytrzymasz długo, jeśli traktujesz je jak zwykłą pracę

"Caryca" reklamy kinowej: Reklama w przerwie filmu w kinie to świetny pomysł [WYWIAD]

"Caryca" reklamy kinowej: Reklama w przerwie filmu w kinie to świetny pomysł [WYWIAD]

„Nie widzę już sensu w robieniu biznesu dla samego zarabiania”. Brzoska i Mensah o kulisach spotkania z Obamą

„Nie widzę już sensu w robieniu biznesu dla samego zarabiania”. Brzoska i Mensah o kulisach spotkania z Obamą

„Myślałem, że będzie prościej, ale ta firma stanęła na parę lat”. Prezes o Polska Press, Orlenie i przyszłości

„Myślałem, że będzie prościej, ale ta firma stanęła na parę lat”. Prezes o Polska Press, Orlenie i przyszłości

Wojciech Kuśpik z PTWP: Nie lubię farmazoniarzy. Liczy się działanie, a nie opowiadanie

Wojciech Kuśpik z PTWP: Nie lubię farmazoniarzy. Liczy się działanie, a nie opowiadanie

"Dziś każdy chce mieć podcast, bo to modne, ale ludzie nie zdają sobie sprawy, ile to roboty" [WYWIAD]

"Dziś każdy chce mieć podcast, bo to modne, ale ludzie nie zdają sobie sprawy, ile to roboty" [WYWIAD]

Jawny Lublin walczy o prawdę w życiu publicznym. Tak pracuje się w lokalnych mediach

Jawny Lublin walczy o prawdę w życiu publicznym. Tak pracuje się w lokalnych mediach

Szefowa GroupM o roli danych, AI i innowacjach w marketingu. "Branża jest w newralgicznym momencie"

Szefowa GroupM o roli danych, AI i innowacjach w marketingu. "Branża jest w newralgicznym momencie"

Człowiek-Pająk. Szef SpidersWeb.pl: Dziennikarze traktowali nas jak totalne głąby. A teraz?

Człowiek-Pająk. Szef SpidersWeb.pl: Dziennikarze traktowali nas jak totalne głąby. A teraz?

Pierwszy wywiad Piotra Żaka. „Ludzie muszą wiedzieć, kto zarządza Polsatem i co myślę”

Pierwszy wywiad Piotra Żaka. „Ludzie muszą wiedzieć, kto zarządza Polsatem i co myślę”

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Jakub Szurmiej: Ale kino+ bez „Kevina”. Postawi na ambitne kino i seriale
Jakub Szurmiej: Ale kino+ bez „Kevina”. Postawi na ambitne kino i seriale
Marcin Bisiorek: W Muzo.tv będziemy grać dobre piosenki (wywiad)
Marcin Bisiorek: W Muzo.tv będziemy grać dobre piosenki (wywiad)
Iwona Kostka-Kwiatkowska: Rozszerzamy profil muzyczny stacji o nowe gatunki
Iwona Kostka-Kwiatkowska: Rozszerzamy profil muzyczny stacji o nowe gatunki
Emil Pawłowski: Zmiana w definicji odsłony to ulepszona metoda pomiaru
Emil Pawłowski: Zmiana w definicji odsłony to ulepszona metoda pomiaru
Maciej Ziąbrowski: TVN postawi na aplikacje social TV. “Sukces przy formacie Mam talent!”
Maciej Ziąbrowski: TVN postawi na aplikacje social TV. “Sukces przy formacie Mam talent!”
Jarosław Kuźniar o Twitterze: To siła, jakiej nie da marketing, YouTube czy Instagram
Jarosław Kuźniar o Twitterze: To siła, jakiej nie da marketing, YouTube czy Instagram
Anna Sakowicz: Telewizja będzie tracić zasięg i budżety reklamowe
Anna Sakowicz: Telewizja będzie tracić zasięg i budżety reklamowe
Maciej Maciejowski: Cieszyłbym się, gdyby Netflix wszedł do Polski
Agnieszka Gozdyra: Jerry Springer nie jest dla mnie wzorem
Agnieszka Gozdyra: Jerry Springer nie jest dla mnie wzorem
Małgorzata Łupina: Polki ciągle oczekują od telewizji nowości
Małgorzata Łupina: Polki ciągle oczekują od telewizji nowości
Izabela Albrychiewicz: agencje i marketerzy muszą być jak developerzy
Izabela Albrychiewicz: agencje i marketerzy muszą być jak developerzy
Piotr Ejdys: Wydawcy nie chcą jeszcze płacić za badania internetu mobilnego
Zbigniew Benbenek: przyszłość to internet, budujemy własny serwis VOD
Zbigniew Benbenek: przyszłość to internet, budujemy własny serwis VOD
Beata Grabarczyk: Polsat News+ to nasz własny pomysł, inny od TVN24 BIŚ
Beata Grabarczyk: Polsat News+ to nasz własny pomysł, inny od TVN24 BIŚ
Magdalena Surowiec: integracja agencji ATL i digital jest naturalna, ale trudna
Magdalena Surowiec: integracja agencji ATL i digital jest naturalna, ale trudna
Jerzy Baczyński: "Polityka Insight" już osiągnęła rentowność
Jerzy Baczyński: "Polityka Insight" już osiągnęła rentowność
Paweł Wujec: Współpraca z NK.pl to duże rozczarowanie
Daniel Reszka: Viva to już czysta rozrywka. „Nie mamy misji do wypełnienia”
Daniel Reszka: Viva to już czysta rozrywka. „Nie mamy misji do wypełnienia”
Rafał Baran: wydłużanie płatności przez klientów grozi bankructwem agencji
Ewa Lampart: Fokus TV będzie „polski, świeży, różnorodny”. Stacja liczy na 1 proc. udziału jesienią
Ewa Lampart: Fokus TV będzie „polski, świeży, różnorodny”. Stacja liczy na 1 proc. udziału jesienią
Jacek Świderski: Grupa WP ze wspólnym wideo, serwisem opiniotwórczym i w nowej siedzibie
Jacek Świderski: Grupa WP ze wspólnym wideo, serwisem opiniotwórczym i w nowej siedzibie
Marcin Kalkhoff: Agencje sprowadzono do roli dostarczycieli obrazków
Marcin Kalkhoff: Agencje sprowadzono do roli dostarczycieli obrazków
Witold Graboś: Cyfryzacja radia jest częścią cyfryzacji państwa
Witold Graboś: Cyfryzacja radia jest częścią cyfryzacji państwa
Edyta Sadowska: Nie ma cenzury w “Forbesie”, „Kadisz za milion dolarów” ukazałby się ponownie
Edyta Sadowska: Nie ma cenzury w “Forbesie”, „Kadisz za milion dolarów” ukazałby się ponownie
Michał Sadowski: marki wciąż boją się social media
Prof. Godzic: Chcesz być dobrym dziennikarzem? Nie kumpluj się z politykami
Prof. Godzic: Chcesz być dobrym dziennikarzem? Nie kumpluj się z politykami
Włodzimierz Schmidt: Internet staje się w polskiej gospodarce branżą wiodącą
Krzysztof Fijałek: Portale horyzontalne wciąż dysponują potencjałem
Krzysztof Fijałek: Portale horyzontalne wciąż dysponują potencjałem
Magda Jethon: Media publiczne powinny za wszelką cenę skupiać się na misji
Bogusław Chrabota: Wierzę w przyszłość „Rzeczpospolitej”
Bogusław Chrabota: Wierzę w przyszłość „Rzeczpospolitej”
Jarosław Antychowicz: Agencje muszą dostarczać rozwiązania wspierające sprzedaż
Jarosław Antychowicz: Agencje muszą dostarczać rozwiązania wspierające sprzedaż
Paweł Lisicki: Rynek mediów zdominowany jest przez linię rządowo-liberalną